Beantwoord

Toegevoegde 06-nummers niet meer zichtbaar in MijnKPN app

  • 16 January 2019
  • 3 reacties
  • 655 keer bekeken

Goedenavond, ik had eerst 1 thuis en 3 mobiele abonnementen in mijn mobiele app zichtbaar maar bij het toevoegen van een 4de mobiele nummer is er een van mijn eerdere niet meer zichtbaar. Ik had gekeken of ik het kon zien online maar daar kan ik hem ook niet zien. Hoe kan ik ze allemaal wel zien het gaat namelijk om de nummers van mijn kinderen ik moet hun data in de gaten kunnen houden.

Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Susan_ 18 January 2019, 10:49

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Claretya, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat vreemd dat je opeens de gekoppelde mobiele nummers niet meer kan terugvinden.. Je kan maximaal 5 mobiele nummers koppelen aan je KPN ID. Dus in principe zou dat gewoon moeten werken! Kan je aangeven of de 06-nummers allemaal een ander klantnummer hebben, of vallen enkele mobiele nummers onder hetzelfde klantnummer? Hier kan het namelijk ook nog aan liggen.

Ik ben ook nieuwsgierig naar wat er gebeurt op het moment dat je nu dat losgekoppelde 06-nummer weer gaat koppelen. Blijven ze dan wel alle 4 staan, of verdwijnt er dan weer een ander 06-nummer?

Ik hoor het graag!
Reputatie 7
Badge +21
@Claretya, ik heb geen reactie meer gezien. Kan ik er vanuit gaan dat het probleem is opgelost? Zo niet, dan weet je me te vinden 😉
Hoi, het is allemaal op het zelfde klantnummer. En nu heb ik het nummer opnieuw toegevoegd en ik kan het nummer weer zien. Dus dankjewel voor de hulp.

Reageer