Vraag

Tussenvoegsel wordt volledig genegeerd

  • 22 October 2020
  • 2 reacties
  • 201 keer bekeken

Zoals bij veel bedrijven, wordt bij de persoonlijke gegevens gevraagd om "tussenvoegsel". Even zo vaak wordt dit tussenvoegsel vervolgens NERGENS gebruikt.

Voorbeeld (niet eigen naam)
In alle e-mails en de overeenkomst staat nu: "heer Boer" en "H. Boer"  ipv "heer de Boer" en "H. de Boer".

Waarom vragen naar tussenvoegsel en vervolgens negeren? Op het forum wordt dit vaker gemeld.

In mijnKPN heb ik het tussenvoegsel nu verplaatst naar achternaam, zodat de aanhef weer klopt. In mijn overeenkomst blijft het helaas wel fout staan.

Wat gaan jullie aan deze bug doen?

Kan mijn overeenkomst nog aangepast worden?
 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @F.r.a.n.s, welkom op ons forum!

Goed dat je hierover contact opneemt. Ik heb zojuist in MijnKPN mijn achternaam even veranderd naar ‘de Vries’ om te kijken wat er gebeurt. Ik heb hierbij ‘de’ als tussenvoegsel ingevuld. Ik word vervolgens aangesproken als ‘mevrouw de Vries’. Omdat ik geen tussenvoegsel in mijn achternaam heb, kan ik niet controleren hoe dit op het contract zou komen te staan. Ik heb navraag gedaan bij collega's met een tussenvoegsel in hun achternaam en zij geven aan het tussenvoegsel terug te zien op het contract en in MijnKPN.

Als jij dit niet ziet staan, is er mogelijk iets verkeerd gegaan bij het plaatsen van de bestelling. Op zich geen ramp, want we kunnen jouw naam in het systeem aanpassen. De overeenkomst aanpassen gaat helaas niet lukken. De enige manier waarop we dit wel kunnen wijzigen is door de huidige bestelling binnen zichttermijn te annuleren en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen. Dat is misschien iets te omslachtig. Hopelijk is de naam in ons systeem wijzigen voldoende voor je. Kun je je gegevens (volledige naam, postcode en huisnummer, geboortedatum en klantnummer) invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik voor je aan de slag.

Als nieuwe klant heb ik na aanmelding 4 e-mails ontvangen:

  • Uw bestelling bij KPN (wel tussenvoegsel)
  • Alstublieft, uw pincode (geen tussenvoegsel)
  • Informatie over uw bestelling (geen tussenvoegsel)
  • Orderbevestiging KPN (geen tussenvoegsel)
    • contractgegevens (geen tussenvoegsel)

De gegevens zijn nu juist ingevuld en gekoppeld via KPN ID.

Tussenvoegsel gebruik ik dus niet.