Beantwoord

Twee contracten in MijnKPN zien

  • 21 September 2020
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Ik heb dezelfde situatie als ErikvZ

Mijn ouders betalen TV en vaste telefoon met hun eigen rekeningnummer, een andere dan ik gebruik bij mijn mobiele contract.

IkĀ heb het contract van mijn ouders aangemaakt met mijn mailadres.

Hoe kan ik beide contracten metĀ verschillende betaalrekeningen, en aangevraagd met het zelfde mailadres in mijn KPN zien?

Groeten, Harrie.

Ā 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Ā 

Ā 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 24 September 2020, 16:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forumĀ @Harrie54Ā Leuk om te zien dat jij hier jouw vraag stelt. Om te beginnen heb je een MijnKPN accountĀ nodig om de abonnementen vervolgens te kunnen koppelen. Koppelen doe je als volgt:

1)Ga naar Producten in het menu van MijnKPN.
2)Ā Klik daar op Producten toevoegen en kies welk product je wilt koppelen aan MijnKPN. Zo heb je voortaan via jouw account toegang tot beide producten.
Dat de rekeningnummers afwijken is geen probleem voor inzicht op 1 account via MijnKPN.

Heb je nog vragen of kom je er niet helemaal uit?Ā  De KPN Community denkt graag met je mee :muscle_tone1:
Ā 

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!Ā 

Bedankt voor je antwoord Jeroen.Ā 

Het is gelukt.