Beantwoord

Twee KPN ID's op een account

  • 3 February 2020
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

per ongeluk heb ik twee kpn id'’s op een account.

hoe kan ik er een laten verwijderen?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 5 February 2020, 18:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@keesalkemade Welkom op het forum. Bedoel je in dit geval dat je twee mijn KPN accounts hebt aangemaakt? Als je dit inderdaad bedoelt dan kun je er 1 gebruiken, de ander wordt als je een jaar niet inlogt automatisch verwijdert. Als je dit niet bedoelt, zou je mij dan kunnen uitleggen wat wel de situatie is? 🙂

Reputatie 7
Badge +15

@Rutger_ Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!