Vraag

Twee nummers koppelen in één MijnKPN-account

  • 21 March 2019
  • 6 reacties
  • 489 keer bekeken

Hoe kun je Mijn KPN verwijderen?
Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Ab den Herder
Waar en waarom wil je MijnKPN verwijderen?
Je vraag is ook wat onduidelijk.
MijnKPN is een onderdeel van het abonnement waar je je eigen instellingen en apparaten kunt inzien en veranderen.
Dus begrijp ik je vraag niet goed, kun je wat meer info geven?

Of bedoel je dat je de app wilt verwijderen?
Bij IOS (iPhone) is het door de app even vast te houden tot hij gaat knipperen en dan op het kruisje drukken en weg is hij.
Hoe het met Android gaat weet ik niet, dat kan een ander je wel vertellen, maar vertel eerst maar of je dit bedoeld of wat anders.
Ik heb prive alleen een vaste lijn via de kabel, dan kun je geen Mijn KPN aanmaken.
Ik heb zakelijk 2 mobiele telefoons dus kan ik hier wel een Mijn KPN voor aanmaken. Maar hier zijn 2 mailadressen aangekoppeld. Ik wil dus een Mijn KPN met mijn prive mailadres voor de vaste lijn en een Mijn KPN met mijn zakelijk mailadres voor de 2 mobiele telefoons.
Reputatie 7
Hah @Ab den Herder, welkom op het KPN forum. Als ik het goed begrijp wil je twee mobiele abonnementen in één MijnKPN onderbrengen. Dat is mogelijk, als je meerdere producten op hetzelfde adres geregistreerd staan, ben je KPN Compleet en kan je dit onder een MijnKPN-account registreren. Dit geldt voor onze particuliere mobiele abonnement. Gebruik je een particulier abonnementen zakelijk? Of heb je een KPN Mobiel Zakelijk?

Wil je jouw forumprofiel aanvullen met de mobiele klantnummers en naam van de contractant? Dan kan ik het voor je nakijken 🙂
Ik wilde twee mobiele nummers in 1 zakelijk Mijn KPN onderbrengen en dat heb ik inmiddels geregeld.
Nu wil de vaste lijn nog onder brengen in een Mijn KPN maar dat lukt nog niet en wordt je naar de oude manier verwezen die gaat vervallen.

Reputatie 7
Fijn dat het is gelukt om alle mobiele producten onder 1 MijnKPN-account te registreren @Ab den Herder! Dat is niet de oude manier. Vanaf 1 april 2019 kun je geen gebruik meer maken van MijnKPN voor alleen Vast Bellen. Vandaar dat het niet meer mogelijk is dit product toe te voegen aan je MijnKPN. Binnenkort kun je je factuurinstellingen via kpn.com aanpassen om je factuur per post of e-mail te ontvangen. Krijg je de facturen al via de mail of post?
Ik wacht tot 1 april en kijk dan wat ik aan kan passen voor vast bellen.

Reageer