Beantwoord

Uitschrijven MijnKPN

Reputatie 4
Badge +3
Hallo lezer,

Hoe kan ik mezelf uitschrijven bij MijnKPN. Dit i.v.m. de overstap naar T-Mobile.
icon

Beste antwoord door Jasper 12 maart 2018, 12:11

Hallo marijoke, allereerst jammer dat je ons verlaat! Het verwijderen van een MijnKPN account is niet mogelijk, maar als je er 6 maanden lang niet op inlogt wordt de account automatisch verwijderd. Als je de MijnKPN app hebt verwijderd zal je het ook niet meer op je telefoon tegenkomen 🙂

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hallo @marijoke
Bedoel je het abonnement opzeggen?
Heb je geen overstapservice van T-Mobile geregeld met nummerbehoud?
Dan moet je het zelf opzeggen, maar dan ben je ook je nummer ook kwijt.
Als je nummerbehoud hebt aangeklikt dan wordt het abonnement automatisch beëindigd zodra het nummer wordt overgezet.
Reputatie 4
Badge +3
Hallo Huistijger,

Bedankt voor uw reactie, echter bedoel ik dit niet.

Ik bedoel de app van KPN.
Reputatie 7
Badge +17
De app kun je gewoon verwijderen hoor, da's geen probleem.
Reputatie 4
Badge +3
Hallo Huistijger,

Wederom bedankt voor uw informatie.
Reputatie 5
Badge +6
Ik heb even voor je rondgekeken maar het account van MIJNKPN is niet vanuit de account te verwijderen. Uiteraard kun je de app verwijderen maar dat betekend niet dat je gegevens verwijderd zijn. Je zult bij KPN zelf een verzoek moeten indienen (Schriftelijk) om alle gegevens die an jou bekend zijn te verwijderen uit hun bestanden. In dat geval zal mijn kpn ook verwijderd worden gok ik. Net als alle andere data.

Alleen bij zo’n verzoek zal KPN je volledig verwijderen, dat betekend ook dat je geen toekomstige aanbiedingen meer krijgt. Doordat je klant wordt geeft je automatisch KPN toestemming om je gegevens te bewaren. Dit is overigens niet alleen bij KPN zo dat is bij alle bedrijven zo.

Succes
Reputatie 4
Badge +3
Hallo Dennisk76,

Ook u bedankt voor de informatie.

Dan laat ik het maar bij het huidige, je weet maar nooit.
Reputatie 4
Badge +9
Hallo marijoke, allereerst jammer dat je ons verlaat! Het verwijderen van een MijnKPN account is niet mogelijk, maar als je er 6 maanden lang niet op inlogt wordt de account automatisch verwijderd. Als je de MijnKPN app hebt verwijderd zal je het ook niet meer op je telefoon tegenkomen 🙂
Reputatie 4
Badge +3
Hallo Jasper,

Bedankt voor de duidelijke informatie.

Reageer