Beantwoord

Uw product voor KPN Mobiel is ontkoppeld van uw KPN ID

• 15 februari 2018
  • 11 reacties
  • 2246 keer bekeken

Hallo KPN,
Ik heb van u een mail ontvangen met de tekst "Uw product voor KPN Mobiel is ontkoppeld van uw KPN ID".

Welk product is dat en waarom?

Ik ben mij niet bewust van enige actie mijnerzijds hiertoe.

Graag uw reactie.
icon

Beste antwoord door Erik_ 17 februari 2018, 16:48

Hoi Rene, welkom op het forum! Het kan kloppen dat jij niets gedaan hebt. Een abonnement wordt ontkoppeld van jouw ID op het moment dat hij gekoppeld wordt aan een andere. Je krijgt daar dan een bericht van zoals je hebt gemerkt. Om te zien welk abonnement ontkoppeld is kun je inloggen in je KPN ID om te zien welke abonnementen er nog over zijn.

Heb je een partner/huisgenoot/familielid hebt met een mobiel abonnement? Dan kan het zijn dat diegene zelf een KPN ID heeft aangemaakt en zijn/haar abonnement daar aan gekoppeld heeft.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Rene, welkom op het forum! Het kan kloppen dat jij niets gedaan hebt. Een abonnement wordt ontkoppeld van jouw ID op het moment dat hij gekoppeld wordt aan een andere. Je krijgt daar dan een bericht van zoals je hebt gemerkt. Om te zien welk abonnement ontkoppeld is kun je inloggen in je KPN ID om te zien welke abonnementen er nog over zijn.

Heb je een partner/huisgenoot/familielid hebt met een mobiel abonnement? Dan kan het zijn dat diegene zelf een KPN ID heeft aangemaakt en zijn/haar abonnement daar aan gekoppeld heeft.
Ik heb ook
een mail heb ontvangen; uw produkt voor uw KPN Mobiel is onkoppeld van uw KPN ID.?
Kan iemand dit een eenvoudig aan mij uitleggen s.v.p.
Vriendelijke Groet,
Marijke Hoytink
Reputatie 7
Dan is er een ander KPN ID gemaakt en is het mobiele abonnement aan dat KPN ID gekoppeld.
Je kunt het abonnement weer terugzetten door deze opnieuw aan jouw eigen KPN ID te koppelen.
Reputatie 7
Badge +22
Welkom op het forum, Marijke! Is de uitleg van wjb goed genoeg? 😉 Daar ga ik van uit!

Mocht er nog iets onduidelijk zijn, dan hoor ik dat graag.
Wel ik snap het niet, spijt me. Als ik het toch per ongeluk ontkoppeld zou hebben, dan zou ik het graag weer kopplen. Ik het graag wil hebben zoals het was!
Omdat ik,het toch niet snap. En bij terug zetten is het weer als van ouds.
Ik heb dus twee mailadressen op mijn PC. En die zelfde mailadressen staan dus ook op mijn IPad.
Ook al omdat ik meer gebruik maak van mijn IPad.
Misschien dat ik dan maar moet gaan bellen met KPN Service
Dank voor uw antwoord, sorry dat ik uw antwoord niet begrijp.
Trouwens wat heeft mijn mobile telefoon nu met mijn IPad te maken.
Ik heb geen mail op mijn mobile telefoon en dat wil ik ook niet.
Plus ons Complete pakket wil ik graag zo houden.
Met vriendelijke groet, Marijke Hoytink
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Marijke, dank voor je uitleg. Er lopen volgens mij wat dingen door elkaar. 😉

Wat er met de ontvangen e-mail bedoeld wordt, is dat jouw 06-nummer nu niet gekoppeld is aan MijnKPN. Dit heeft niets te maken met jouw iPad of PC. :)

Wat je kunt doen, is inloggen op MijnKPN met het e-mailadres dat ook in jouw forumprofiel staat. Vervolgens kun je daar onder 'Uw product koppelen' klikken op 'Mobiel & Prepaid' en daar vervolgens jouw 06-nummer invullen.

Daarna kun je jouw mobiele abonnement (verbruik en facturen) ook bekijken via MijnKPN. 🙂
Volgens mij heb ik iets ontkoppeld en toen weer gekoppeld...weet niet wat er gebeurd is.
Ik krijg zo maar een nieuw abonnement erbij van 15,— Euro. ????
Heb absoluut niet een nieuw abonnement gevraagd
Welke ik niet besteld heb. Ik heb gewoon een fout gemaakt met ontkoppelen en weer terug koppelen.
Zie mijn andere mail om uitleg svp.
Wij zijn op leeftijd en wij hebben absoluut geen tweede abonnement gevraagd op nr. 06 xxxxxx
En ook niet nodig,
En dat op naam van Marijke Lemmers, laatste is mijn meisjes naam.
Mijn naam is Marijke Hoytink ofwel met mijn meisjes naam erbij. Dan zou het zijn Marijke Hoytink Lemmers.
Weet niet wat er gebeurd is. Snap het ook écht niet.
Wil U dit corrigeren.
Er is een abonnement op nr. 06 xxxxxx voor Marijke Hoytink/ Marijke Hoytink-Lemmers/ Marijke Lemmers.
En een voor mijn man 06 xxxxxx.
En een KPN Compleet abonnement.
Vriendelijke groet, Marijke Hoytink.
Wij zijn in de zeventig niet nodig....
Wil U dit corrigeren svp..

*Admin: 06-nummers verwijderd ivm privacy
Dan is er een ander KPN ID gemaakt en is het mobiele abonnement aan dat KPN ID gekoppeld.
Je kunt het abonnement weer terugzetten door deze opnieuw aan jouw eigen KPN ID te koppelen.

Dit heb ik gedaan, maar is niet goed, zie onderstaande mail.
Ik krijg er een nieuw account bij. Ik wordt verwelkomt ala nieuwe klant.
Heb nu in eens een nieuw abonnement bij. Zie hier allerlaatste mail.
Vr. Grt.
M.J.T. Marijke Hoytink Lemmers/M.J.T. Marijke Hoytink/M.J.T. Marijke Lemmers.
Dank voor het antwoord.
Ik weet niet hoe dat moet.
Zou je dit s.v.p. willen doen.
Anders heb ik er dadelijk nog een nieuw abonnment bij
Vr. Grt.
Marijke Hoytink
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Marijke, ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat er 2 mobiele abonnementen actief zijn op jouw adres en 1 vast internet, tv en bellen abonnement. De twee mobiele abonnementen zijn al meerdere jaren actief. Er is geen derde abonnement afgesloten.

Kun je inloggen op MijnKPN? Ik heb namelijk geen mogelijkheid om jouw mobiele abonnementen daar toe te voegen. Dat kun je alleen zelf.

Als je ingelogd bent op MijnKPN, klik je op 'Mobiel & Prepaid'. Zie de afbeelding hieronder:

Vervolgens vul je daar jouw 06-nummer in. Dan krijg je een sms met daarin een code die je kunt invullen:

Mocht dit niet lukken, dan raad ik je aan naar een KPN Winkel te gaan. Mijn collega's kunnen je hier dan verder mee helpen. 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Je hebt niet meer gereageerd in dit topic, Marijke. Is het inmiddels gelukt jouw mobiele abonnementen te koppelen aan MijnKPN?

Reageer