Vraag

Uw wijziging wordt verwerkt. Nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk


Hij staat al bijna een dag op 'Uw wijziging wordt verwerkt. Nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk.' Hoe lang duurt dat normaal?

Remko(veranderd van alles in 1 thuis naar pakket met 80mb/tv/telefoon)

3 reacties

Reputatie 6
Kan het zijn dat er nog de nodige apparatuur geleverd moet gaan worden? denk aan een extra HD TV ontvanger of een nieuw modem? dan blijft deze optie namelijk vaak ook actief staan. Heb je in de bevestiging geen 'leverdatum' staan?
Reputatie 7
Badge +18
Goedemorgen Remko, welkom op het KPN Forum!
Soms komen er inderdaad extra dingen kijken bij zo'n wijziging. In jouw geval krijg je een nieuwe HD tv-ontvanger en heb je gekozen voor een vast nummer erbij. Dat duurt even, vandaar dat je in de tussentijds geen andere wijzigingen kan aanvragen. Anders gaat dit elkaar tegenhouden, en kom je geen stap verder.. Dus nog even geduld! Wat precies zou je op dit moment willen wijzigen eigenlijk? Misschien dat ik hier iets voor je in kan betekenen?
Reputatie 7
Badge +17
Dag Remko. Ik neem het stokje even van Susan over. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is alles inmiddels in orde? Laat het weten als ik nog iets voor je kan doen.

Reageer