Beantwoord

Uw wijziging wordt verwerkt, nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk

  • 23 May 2019
  • 5 reacties
  • 1350 keer bekeken

Hallo
In de zomer wissel ik altijd fox eredivisie en het pluspakket om, echter nu gaat dat niet omdat er nog een andere wijziging loopt, ik vermoed dat dat mijn verhuizing is, kan dit kloppen en zo ja is hier nog wat aan te doen? De verhuizing duurt namelijk nog wel even.
icon

Beste antwoord door Susan_ 23 May 2019, 21:42

Bekijk origineel

5 reacties

Nee. Je zult moeten wachten totdat de verhuizing is afgerond. Hier kan namelijk ook niet handmatig ingegrepen worden. Het systeem kan maar één lopende wijziging aan. Zelfs het pluspakket nu los activeren zal dus niet lukken.

Wanneer is de verhuizing van je pakket gepland? (dus niet je fysieke verhuizing)
Daar was ik al bang voor, jammer dat dat niet verteld werd, verhuizing is 16-8.

En de verhuizing annuleren, wijziging doen en opnieuw aanvragen? Kan dat?
Jeetje. Waarom zo vroeg die verhuizing al opgegeven??? De verwerking van een verhuizing is 3 tot 4 weken, dus een kleine maand van te voren is vroeg genoeg. Ik heb mijn verhuizing (alweer 5 jaar geleden) 4 weken tevoren opgegeven bij KPN (ik wist het al 2 maanden incl. het nieuwe adres).

Geen idee of je de verhuizing voor nu kunt annuleren. Je kan even bellen (0800-0402), maar ook wachten tot een KPN moderator hier komt. Die heeft wel wat gegevens nodig, die kun je vast in het forumprofiel invullen.
voor- en achternaam, postcode + huisnummer, klantnummer (internet/televisie). Onderaan de pagina de wijzigingen opslaan! 😉
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Martijn7719, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Een verhuizing kan in principe worden geannuleerd, alleen kan ik (nog) niet inzien of dit met dezelfde voorwaarden kan. Ik weet namelijk niet welke afspraken je hebt gemaakt, en welk pakket je hebt gekozen. Om dit na te gaan heb ik je gegevens nodig, zoals Peter al aangeeft. Zou je jouw Forum profiel kunnen aanvullen en mij een seintje kunnen geven op het moment dat dit gelukt is? Dan ga ik het een en ander voor je nakijken!
Reputatie 7
Badge +21
@Martijn7719, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of je nog hulp kan gebruiken of is de wijziging inmiddels gelukt?

Reageer