Beantwoord

Valideren van mobile nummer en Mijn abonnement

• 18 september 2017
  • 7 reacties
  • 1155 keer bekeken

Badge
Bij MijnKPN staat dat mijn mobile telefoonnummer nog niet is gevalideerd. Wat betekend dat?
Tevens staat er onder de tab "Abonnement" in MijnKPN dat "De vermelde prijzen zijn exclusief eventuele actiekortingen." Wordt dit nog aangepast of zie je dat alleen op je factuur?
icon

Beste antwoord door Natasja_1 20 september 2017, 11:16

Ha Bas, welkom op het Forum! Leuk dat je je vraag hier stelt 🙂 Bij het koppelen van jouw mobiele abonnement aan KPN ID, krijg je een verificatie sms. Heb je deze code al ingevuld om het nummer te verifiëren? Het lijkt erop dat de melding hierdoor veroorzaakt wordt. Op dit moment kan je de prijs inclusief korting enkel op de factuur terugvinden. Heb je de eerste factuur al gekregen? 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Ha Bas, welkom op het Forum! Leuk dat je je vraag hier stelt 🙂 Bij het koppelen van jouw mobiele abonnement aan KPN ID, krijg je een verificatie sms. Heb je deze code al ingevuld om het nummer te verifiëren? Het lijkt erop dat de melding hierdoor veroorzaakt wordt. Op dit moment kan je de prijs inclusief korting enkel op de factuur terugvinden. Heb je de eerste factuur al gekregen? 🙂
Badge
Hoi Natasja,
Hartelijk dank voor je snelle reactie. Inmiddels de verificatie gedaan en de melding is inderdaad weg.
Ik wacht de eerste factuur met spanning af, dan kan ik zien of alles klopt.
Nogmaals bedankt voor je heldere antwoorden.
Reputatie 7
Badge +10
Fijn dat de melding weg is Bas! Als je na aanleiding van de factuur straks nog vragen hebt, kan je die altijd via deze weg stellen 🙂
Ik wil mijn prepaid mobiel opwaarderen echter kpn geeft aan dat het desbetreffende mobielnummer niet is gevalideerd, hoe moet ik dit nummer valideren. Ik vermoed dat ik een half jaar geen aktiviteit heb gehad en dat daardoor het beltegoed is vervallen.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo Sjef, welkom op het Forum!
Raar dat je deze foutmelding krijgt bij het opwaarderen. Je geeft aan dat je een half jaar geen gebruik hebt gemaakt van deze prepaid simkaart? Het kan dan namelijk zijn dat het nummer uit de lucht gehaald is. 1 keer per 6 maanden moet er worden gebeld of ge-sms't met dit nummer, of moet er een opwaardering plaatsvinden. Zou je in een privébericht kunnen aangeven om welk 06-nummer het gaat? Dan ga ik voor jou kijken.
Bedankt Susan voor je reactie. Inmiddels heb ik een nieuwe sim kaart besteld bij kpn, dus ik hoop dat indien ik deze heb aangebracht het euvel is verholpen. Het gaat in dit verband om het nummer 06*. Maar zoals eerder gezegd, het was mijn eigen schuld omdat ik deze mobiel langer dan 6 maanden niet gebruikt heb. Ik ben namelijk 85 jaar oud en gebruik hem alleen in noodgevallen als ik bijvoorbeeld ga wandelen. Dus je hoeft nu geen actie te ondernemen, want ik hoop dat deze zaak opgelost wordt door het aanbrengen van de nieuwe bestelde sim kaart. Zo niet, dan laat ik nog iets van me horen. Dus bedankt.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +20
Ah kijk, helemaal goed. Dan laat ik het even rusten, mocht je inderdaad nog problemen ondervinden met de nieuwe simkaart dan hoor ik het graag! Tip van de dag: even in de agenda zetten over 5 maanden opwaarderen óf even een belletje/smsje sturen zodat het nummer actief blijft! 😉 Nog een fijne avond verder!

Reageer