Beantwoord

Van Telfort naar KPN, wat gaat er veranderen?

  • 4 June 2019
  • 10 reacties
  • 494 keer bekeken

Reputatie 1
Wat gaat er veranderen wanneer Telfort als productmerk verdwijnt...!!

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Anonymous 5 June 2019, 15:21

Bekijk origineel

10 reacties

Hallo @RDDPTT V248 ,
In principe verandert er voor de huidige contracten van Telfort-klanten nog niets.
Naarmate de samensmelting vordert zul je van de voordelen van KPN kunnen profiteren waar je als klant van Telfort nu nog geen gebruik van kunt maken.
Reputatie 1
We zullen zien....☎️😒
Voor de nu bekende veranderingen zijn op beide forums topics over dat onderwerp te vinden
Hier die bij Telfort. Wat nu kan is gebruik maken van Telfort Compleet waarbij het combineren van Telfort en KPN producten ook voordelen op kan leveren. Telfort pre-paid klanten worden per 15 Juni volledig KPN klant dit is wat op dit moment bekend is.

Verder is tot nog toe steeds geschreven dat er niks veranderd voor lopende Telfort contracten wat zowel gunstig als ongunstig kan uitpakken afhankelijk van de situatie. De voordelen waar JanD naar verwijst is dan ook niet geheel zeker.

Bijvoorbeeld het kunnen bestellen van een Bonded verbinding.
Voor de nu bekende veranderingen zijn op beide forums topics over dat onderwerp te vinden
Hier die bij Telfort. Wat nu kan is gebruik maken van Telfort Compleet waarbij het combineren van Telfort en KPN producten ook voordelen op kan leveren. Telfort pre-paid klanten worden per 15 Juni volledig KPN klant dit is wat op dit moment bekend is.

Verder is tot nog toe steeds geschreven dat er niks veranderd voor lopende Telfort contracten wat zowel gunstig als ongunstig kan uitpakken afhankelijk van de situatie. De voordelen waar JanD naar verwijst is dan ook niet geheel zeker.

Bijvoorbeeld het kunnen bestellen van een Bonded verbinding.

Bij mij is het glas altijd half vol.☺️
Een goede instelling ik blijf in dit geval liever realistisch hoewel ik graag de 5,00 KPN compleet korting op mijn Telfort abo zou zien met behoud van het meenemen van de bundel.
Het zal het een of het ander worden zolang we zelf geen bewuste actie ondernemen.
De wijziging voor Prepaid zet me wel aan het denken, of daarna lopende gewone abonnementen nog verlengd kunnen worden onder de Telfort voorwaarden. Er is her en der al genoemd dat dit in oktober niet meer mogelijk is.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @RDDPTT V248, Welkom op het KPN forum. @Galdor68 en @Jan-D hebben je al voorzien van informatie. Is het je duidelijk hoe het zit? Mocht er iets onduidelijk zijn of je hebt er nog andere vragen over, laat je het dan weten?
Reputatie 1
De kern van mijn vraag is; hoelang blijft het G2 netwerk nog operationeel, voordat men daadwerkelijk over moet stappen naar G3.!,,
want ik wil uitsluitend een nieuw simkaart voor die overstap (G3) met behoud van prepaid/en nummer.🔌☎️📞
Die vraag is hier ook gesteld hoelang de 2G dekking actief blijft staat in mijn ogen los van de samenvoeging van de 2 merken. Je kan uit voorzorg nu al met nummerbehoud over naar KPN zoals in dat andere topic geschreven.

Update het 3G netwerk gaat naar alle waarschijnlijkheid uit 2G blijft om op terug te vallen volgens dit bericht op tweakers.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @RDDPTT V248, Je kunt zelfs gebruik maken van 4G wanneer jouw nummer is overgezet naar KPN.(hiervoor heb je wel een simkaart van KPN nodig) Het gebruik van het 4G netwerk gaat automatisch mits je een 4G geschikte smartphone of tablet hebt die niet gelockt is op 3G en je in het bezit bent van een 4G geschikte simkaart. Alles over KPN i.c.m. prepaid 4G kun je lezen op deze pagina. Verder klopt het wat Galdor zegt, maar dit is nog niet aan de orde. Je kunt tot 2022 ook nog gebruik maken van 3G.

*Admin: reactie aangepast ter verduidelijking bericht
Dat was eigenlijk meer om aan te geven dat er geen echte noodzaak is om een 3G/4G sim af te nemen dat 3G eerder uitgaat dan 2G.

Reageer