Beantwoord

Vaste mappen en gegevens in

  • 21 March 2020
  • 9 reacties
  • 149 keer bekeken

Badge

Ik werk sinds kort met webmail.

Nu heb ik op de plaatsen waar inbox moet staan de volgende tekst staan "huis en denkweger”.

Ook op een pop-up venster om de mail te verplaatsen staat op de plaats van de tekst verplaatsen  de tekst het is niet de eerste.

zijn dit bekende "fouten” 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 4 April 2020, 15:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Ceespe, welkom op het forum. 

Hoewel dit zeker vervelend is herken ik deze fouten niet, in de zin dat het geen breed fenomeen is. 

Ik denk echter graag mee. Heb jij op andere apparaten die via IMAP verbonden zijn met je e-mailadres zelf mappen anders genoemd? Zou je ook screenshots hier willen plaatsen van deze meldingen?

Ik zie overigens dat je een @Telfort e-mailadre gebruikt. Kan het zijn dat je nu nog klant bij Telfort bent? Hoewel Telfort onder KPN valt zijn de vaste abonnementen nog niet overgezet. Wanneer er nog Telfort op je factuur staat zul je nog bij Telfort aan moeten kloppen. 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken hoe het precies zit. 

Reputatie 7
Badge +24

Ceespe, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Badge

Sorry voor de late reactie van mij.

Nee ik heb niets veranderd. 

Cees peters

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel voor je antwoord, je hebt volgens mij wel een aantal vragen en verzoeken overgeslagen in mijn eerste reactie. ;) 

Badge

Alex sorry. Ik ben hier de laatste dagen druk bezig geweest.

Ik kom morgen op de overige vragen terug omdat ik dat op de laptop koet doen.

Wel heb ik mijn kpn-accout zoveel mogelijk aangepast.

 

Ik kom morgen terug.

 

Cees

Reputatie 7
Badge +24

Geen enkele probleem. Ik wacht dit geduldig af. 

Badge

Goedemorgen Alex.

Ik geloof dat ik me heb vergist. de fout die ik aan geef zit op mijn tablet en ik heb het met de web mail. 

Ik heb geen andere namen gegeven aan de mappen misschien een map bijgevoegd.

Mijn @telfort abonnement is al overgezet naar KPN.

hier staan de 2 "vreemde” namen van mappen, a) Huis en denkweger. b) De politie heeft een nieuwe man uit de.

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Kan ik ook een vraag stellen over de agenda in web mail?

 

Gr. Cees

Reputatie 7
Badge +24

Bijzonder... :astonished:

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel voor je gegevens. Hé, dit is inderdaad heel bijzonder. Ik zie dat je klant bent bij Telfort. Ik moet je daarom helaas verzoeken om een topic met deze vraag te starten op het forum van Telfort. Wij kunnen aan de KPN kant nog niets doen met vaste aansluitingen van Telfort, deze zijn nog niet overgezet. 

Je kunt het Telfort forum HIER vinden. :relaxed: