Beantwoord

Verandering naam en geboortedatum

  • 7 February 2019
  • 2 reacties
  • 191 keer bekeken

Ik wil graag de naam en geboortedatum in mijn contract wijzigen . Deze staat nog op de naam van mij ex . Ik heb dit contract al meerdere jaren . Om de contract gegevens te wijzigen heb ik een kopie van haar id nodig . Deze wil ze niet geven . Zijn er andere manieren om de naam en geboortedatum in mijn contract te wijzigen ? Vanmiddag met de kpn klantenservice gebeld maar daar kwam ik ook niet verder mee .
icon

Beste antwoord door Susan_ 10 February 2019, 10:23

Bekijk origineel

2 reacties

Helaas kan dit niet zomaar. Want dit is een contractovername. Jij neemt het over van je ex.
En dit kan alleen als beide partijen naar een KPN winkel komen. Dit i.v.m. noodzakelijke identificatie (kaart of paspoort of rijbewijs).
In de winkel kan dan een contractovername geregeld worden.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen robkoot, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Tegenwoordig is het ook mogelijk om het online door te geven, en hoef je niet per se meer naar de KPN winkel. Online doorgeven kan via deze link, alleen ook hier heb je van beide partijen informatie nodig. Informatie zoals een kopie van het identiteitsbewijs. Zonder dit, kan je helaas geen contractovername regelen. Beide partijen moeten namelijk akkoord gaan. Eventueel kan zij de gegevens invullen voor jou, als ze echt het kopietje niet wil geven.

Een optie is nog, om je ex-partner te vragen om het nummer (indien het abonnement afloopt) om te laten zetten naar prepaid. Er kan dan een nieuw abonnement worden aangevraagd met dat prepaid nummer. Hiervoor heb je wel nog het simkaartnummer en/of klantnummer nodig. Dit zou je dan wel moeten overleggen.

Helaas zijn de opties nu wel op.. Ik hoop dat het je nog gaat lukken en dat je alsnog een kopie kan ontvangen.

Reageer