Verbeteringen nieuwe MijnKPN app

• 12 juni 2018
  • 3 reacties
  • 150 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Allereerst excuses als ik dit in het verkeerde forum post, maar ik ben nog geen algemene tegen gekomen waarin ik mijn verbeteringen kan plaatsen.

1.) Het zou fijn zijn als je de overzichtpagina kan vernieuwen door bijv. de pagina naar beneden te trekken (zoals twitter, facebook e.d.).

2.) Op een iPad ziet de producten tab er niet uit. KPN compleet is inmens groot, terwijl de andere blokjes heel klein zijn..

3.) Ik weet niet of dit mogenlijk is, maar het zou fijn zijn als je ook het verbruik per dag kan zien. Hiervoor zat ik bij T-Mobile waar dit wel kon, zo had je altijd een overzicht voordat de factuur kwam.

Verder is de app een echte verbetering!

- Michael

3 reacties

Reputatie 2
Badge
Wat ook een verbetering zou zijn, ik heb nu onbeperkt bellen en sms-en maar kan nu niet ziet hoeveel ik er al gebruik van heb gemaakt.

Waarom wil je het zien als je onbeperkt hebt? Nou, gewoon omdat ik wil weten hoeveel minuten ik al gebeld heb bijv..

Als dit mogelijk is, graag 🙂
Reputatie 2
Badge
Ik zie in een andere post dat ik hier moet reageren: https://forum.kpn.com/mijnkpn-app-en-web-98/meepraten-mijnkpn-omgeving-442995

Ik heb alleen geen toegang tot die pagina. Zou iemand mij toe kunnen voegen? (@Allart, @Steven_
Reputatie 7
Badge +18
Tof dat je meedenkt, Michael. Ik lees goede suggeties. Ik heb Alart even apart gemaild

Reageer