Beantwoord

Verbinding is geblokkeerd na betaling via iDEAL

  • 10 December 2019
  • 2 reacties
  • 2043 keer bekeken

Ik heb afgelopen vrijdag mijn openstaande rekeningen betaald via MijnKPN (iDEAL link) en nu is toch mijn telefoon/internet geblokkeerd. Via de chat heb ik contact opgenomen en uiteindelijk ben ik doorverwezen naar de team ‘betalingen’ die enkel via de telefoon bereikbaar zijn (ik dacht op dat moment dat enkel mijn internet/4G/databundel was afgesloten).

Toen ik probeerde te bellen kwam ik er achter dat mijn telefoon ook geblokkeerd was en ik zie nu ook dat (opeens?) de chat functionaliteit niet meer werkt (niet bereikbaar is).

Er is nu dus sprake van een soort kip-ei probleem omdat KPN mijn betaling niet goed heeft verwerkt, hoe kan ik dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 11 December 2019, 18:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Trisooma, welkom op het forum. 

Ik kijk graag voor je na wat hier aan de hand is. Hoe heb je het bedrag precies betaald en wanneer? Heb je dit via onze website gedaan? Of zelf handmatig via internetbankieren? Welk bedrag heb je betaald? 

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik meekijken. 

Ik hoor graag van je. 

Reputatie 7
Badge +24

Trisooma, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.