Beantwoord

Verbruik MijnKPN is niet in te zien


Ik kan niet meer zien op de kpnapp hoeveel mb ik nog heb.

En ook niet online. Een heb ik mb verstuurt naar mijn andere nummers en daaar kan ik niet zien hoeveel ze nog hebben.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid. 

icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 10 april 2016, 12:15

Hoi,

Ik vermoed dat het hiermee te maken heeft:
In de maand april voeren wij in een aantal stappen onderhoud uit aan MijnKPN en de MijnKPN app. Tijdens dit onderhoud is het niet mogelijk om via de Klantenservice, per sms, in MijnKPN of in de MijnKPN app wijzigingen door te voeren zoals het aan- of uitzetten van een bundel. Belangrijk dus om daar rekening mee te houden als je bijvoorbeeld op vakantie gaat en een buitenlandbundel nodig hebt. Zorg ervoor dat alle (tijdelijke) wijzigingen in je mobiele abonnement gedaan zijn vóór zaterdag 18:00 uur. Anders is dit pas vanaf zondag 8:00 uur weer mogelijk. Om voor zo min mogelijk overlast te zorgen, hebben wij het onderhoud verspreid over de vier weekenden in april. Hieronder zie je welke impact het onderhoud precies heeft:

Zaterdagen in april tussen 18:00 en 24:00 uur:
Tussen 18:00 en 24:00 uur zijn wijzigingen in MijnKPN en de MijnKPN app niet mogelijk. Wil je dit weekend een bepaalde bundel hebben zonder het risico dat deze niet wordt geactiveerd? Zorg dan dat je deze vóór zaterdag 18:00 uur aan hebt staan. Het bekijken van huidige abonnementen, facturen en verbruik is wel mogelijk.

Zondagen in april tussen 24:00 en 8:00 uur:
Tussen 24:00 en 8:00 uur is inloggen op MijnKPN met een mobiel account niet mogelijk. Inloggen met een ‘TV, internet, bellen’ account is wel mogelijk. Er kunnen dus geen wijzigingen worden doorgevoerd en ook het bekijken van b.v. het verbruik is niet mogelijk.

Na het onderhoud, in de maand april:
Door het onderhoud wordt je databundel gereset; bij ‘Verbruik’ in MijnKPN (app) zie je het internettegoed weer op 100% staan. Dit betekent dus dat je deze maand extra MB’s ontvangt! Klanten voor wie dit geldt, ontvangen een bericht in de MijnKPN app. Ook vind je hierover een bericht in je MijnKPN account. De verbruikte belminuten uit het oude systeem zijn van je bundel afgehaald. Deze maand zie je dus éénmalig een afwijkende belbundel grootte terug in MijnKPN. Klanten voor wie dit geldt, ontvangen een bericht in de MijnKPN app. Ook vind je hierover een bericht in je MijnKPN account. Ben je Compleet en heb je met één van de leden MB’s gedeeld? Dan dien je dit nogmaals te doen, nadat het onderhoud voor jou heeft plaatsgevonden. Klanten voor wie dit geldt, ontvangen een SMS.

Na het onderhoud, in de maand mei:
Je ontvangt eenmalig twee facturen: een zogeheten 0 euro factuur (vanuit het oude systeem). Op deze factuur staat een deel van de kosten van het abonnement van april. Het bedrag op deze factuur is € 0,00 of wordt op € 0,00 gezet. Eventuele kosten van april betaalt de klant met de andere factuur. Krijg je een bedrag terug in april? Dan wordt dit bedrag op de andere factuur in mindering gebracht. en een ‘normale’ factuur waarop je het juiste verbruik en de kosten kunt inzien (uit het nieuwe systeem). Op deze andere factuur staan de kosten van het abonnement van de hele maand mei. Ook de eventuele verrekening van de 0 factuur staat erop. Meer info over deze twee facturen? Klik dan door naar deze pagina. kpn.com/nieuwemobielefactuur Vanaf juni ontvang je zoals gewoonlijk weer één factuur.

Zie: https://www.kpn.com/prive/mobiel/service/problemen-storingen.htm

Robin

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Er is dit weekend onderhoud aan de systemen.

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Ik vermoed dat het hiermee te maken heeft:
In de maand april voeren wij in een aantal stappen onderhoud uit aan MijnKPN en de MijnKPN app. Tijdens dit onderhoud is het niet mogelijk om via de Klantenservice, per sms, in MijnKPN of in de MijnKPN app wijzigingen door te voeren zoals het aan- of uitzetten van een bundel. Belangrijk dus om daar rekening mee te houden als je bijvoorbeeld op vakantie gaat en een buitenlandbundel nodig hebt. Zorg ervoor dat alle (tijdelijke) wijzigingen in je mobiele abonnement gedaan zijn vóór zaterdag 18:00 uur. Anders is dit pas vanaf zondag 8:00 uur weer mogelijk. Om voor zo min mogelijk overlast te zorgen, hebben wij het onderhoud verspreid over de vier weekenden in april. Hieronder zie je welke impact het onderhoud precies heeft:

Zaterdagen in april tussen 18:00 en 24:00 uur:
Tussen 18:00 en 24:00 uur zijn wijzigingen in MijnKPN en de MijnKPN app niet mogelijk. Wil je dit weekend een bepaalde bundel hebben zonder het risico dat deze niet wordt geactiveerd? Zorg dan dat je deze vóór zaterdag 18:00 uur aan hebt staan. Het bekijken van huidige abonnementen, facturen en verbruik is wel mogelijk.

Zondagen in april tussen 24:00 en 8:00 uur:
Tussen 24:00 en 8:00 uur is inloggen op MijnKPN met een mobiel account niet mogelijk. Inloggen met een ‘TV, internet, bellen’ account is wel mogelijk. Er kunnen dus geen wijzigingen worden doorgevoerd en ook het bekijken van b.v. het verbruik is niet mogelijk.

Na het onderhoud, in de maand april:
Door het onderhoud wordt je databundel gereset; bij ‘Verbruik’ in MijnKPN (app) zie je het internettegoed weer op 100% staan. Dit betekent dus dat je deze maand extra MB’s ontvangt! Klanten voor wie dit geldt, ontvangen een bericht in de MijnKPN app. Ook vind je hierover een bericht in je MijnKPN account. De verbruikte belminuten uit het oude systeem zijn van je bundel afgehaald. Deze maand zie je dus éénmalig een afwijkende belbundel grootte terug in MijnKPN. Klanten voor wie dit geldt, ontvangen een bericht in de MijnKPN app. Ook vind je hierover een bericht in je MijnKPN account. Ben je Compleet en heb je met één van de leden MB’s gedeeld? Dan dien je dit nogmaals te doen, nadat het onderhoud voor jou heeft plaatsgevonden. Klanten voor wie dit geldt, ontvangen een SMS.

Na het onderhoud, in de maand mei:
Je ontvangt eenmalig twee facturen: een zogeheten 0 euro factuur (vanuit het oude systeem). Op deze factuur staat een deel van de kosten van het abonnement van april. Het bedrag op deze factuur is € 0,00 of wordt op € 0,00 gezet. Eventuele kosten van april betaalt de klant met de andere factuur. Krijg je een bedrag terug in april? Dan wordt dit bedrag op de andere factuur in mindering gebracht. en een ‘normale’ factuur waarop je het juiste verbruik en de kosten kunt inzien (uit het nieuwe systeem). Op deze andere factuur staan de kosten van het abonnement van de hele maand mei. Ook de eventuele verrekening van de 0 factuur staat erop. Meer info over deze twee facturen? Klik dan door naar deze pagina. kpn.com/nieuwemobielefactuur Vanaf juni ontvang je zoals gewoonlijk weer één factuur.

Zie: https://www.kpn.com/prive/mobiel/service/problemen-storingen.htm

Robin

Reageer