Beantwoord

Verbruiksgegevens mobiel delen

• 5 september 2018
  • 3 reacties
  • 76 keer bekeken

Ik heb het mobiel nummer van mijn thuiswonende zoon aan mijnKPN gekoppeld. Zodat hij mee profiteert van de voordelen. Daardoor worden zijn factuur- en verbruiksgegevens onder mijn KPN-Id getoond. Hoe kan hij zelf zijn verbruikergegevens (internettegoed) inzien, zonder gebruik te maken van mijn KPN-ID.
icon

Beste antwoord door Alex_P 5 september 2018, 20:15

Hi msn-arnold, welkom op het forum. Dit is mogelijk, hij kan zelf een KPN ID aanmaken en zijn nummer koppelen. Zolang het nummer op jullie adres staat zullen de voordelen ook doorlopen. Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan doen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hi msn-arnold, welkom op het forum. Dit is mogelijk, hij kan zelf een KPN ID aanmaken en zijn nummer koppelen. Zolang het nummer op jullie adres staat zullen de voordelen ook doorlopen. Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan doen.
Hi Alex_P,
Dank voor je antwoord.
Als hij dat doet dan wordt deze ontkoppeld van mijn KPN ID., daardoor lijkt het alsof dan ook de voordelen vervallen.
Klopt het dat jij zegt dat alleen het gezamenlijk huisadres voldoende is om gebruikt te maken van de voordelen? En dus de koppeling niet noodzakelijk is?
Reputatie 7
Badge +18
Hi Alex_P,
Dank voor je antwoord.
Als hij dat doet dan wordt deze ontkoppeld van mijn KPN ID., daardoor lijkt het alsof dan ook de voordelen vervallen.
Klopt het dat jij zegt dat alleen het gezamenlijk huisadres voldoende is om gebruikt te maken van de voordelen? En dus de koppeling niet noodzakelijk is?

Klopt helemaal. De voordelen zullen actief blijven zolang zijn nummer op hetzelfde adres staat. Geen zorgen dus. 🙂

Reageer