Beantwoord

Verbruiksstatus van twee mobiele abonnementen in MijnKPN

  • 10 January 2019
  • 4 reacties
  • 202 keer bekeken

Ik heb 2 mobielen abonnementen . Op de mijnkpn app word niet enige verbruik status weergegeven. Waar kan ik decafsonderlijke verbruik in de gaten houden?

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Susan_ 11 January 2019, 10:34

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Andri, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je meerdere mobiele nummers bij KPN hebt afgesloten, kan je deze allemaal toevoegen aan één MijnKPN omgeving. Dit doe je door ze allemaal apart aan te melden onder die MijnKPN registratie. Voor een mobiel nummer is dat een sms'je sturen, vanaf het nummer, met COMPLEET AAN naar 1515 (gratis) of door het nummer online toe te voegen aan de KPN Compleet registratie. Het nummer ontvangt een verificatie sms, die je dient te gebruiken om het te verifiëren. Daarna kan je alle gegevens inzien, onder andere de facturen en het verbruik. Nadat je bent ingelogd op MijnKPN en de mobiele nummers zijn gekoppeld, kan je onder producten het mobiele nummer kiezen waar je het graag van wil zien. Op het overzicht scherm kan je ook de nummers zien.

Wil je laten weten of je er op deze manier uitgekomen bent? Specifieke informatie over je verbruik hebben we niet, alleen hoeveel er verbruikt is en hoeveel er nog over is. Welke apps het gebruiken en hoeveel kunnen en mogen wij niet registreren, maar hier heb je wel enkele apps voor!
Dat heb ik gedaan- op de scherm verschijn allen behalve de verbruikerstatus! Tevoren toen alleen een nummer er waren heb de verbruik status verschijnen zodra de app ingelogd waren. nu niet. op de compleet omgeving zie we wel dat beiden nummer als "gasisch" aangegeven worden, maar men kan niet elk afzonderlijk uitklik en de verbruik status zie.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Andri, zou je een screenshot kunnen toevoegen om het te laten zien? Ik begrijp namelijk niet helemaal wat er nu precies misgaat! Met een screenshot van het overzicht kan ik het inzien en je denk ik wat beter helpen. Zorg er wel voor dat deze geen persoonlijke gegevens (zoals 06-nummers) bevatten.
Reputatie 7
Badge +21
@Andri, helaas heb ik geen reactie meer van je gehad. Heb je het inmiddels kunnen vinden? Zo niet, dan help ik je alsnog graag verder maar heb ik wel wat meer informatie nodig (het liefst dat screenshot!).

Reageer