Vraag

Verkeerd e-mailadres voor factuuradres

  • 13 augustus 2017
  • 8 reacties
  • 160 keer bekeken

Goedenavond,
De facturen van kpn komen op een verkeerd emailadres binnen en ik kan dit niet zelf wijzigen

*Admin: bericht verplaatst naar je eigen topic

8 reacties

Mijn facturen komen op een verkeerd emailadres binnen, Ik kan dit blijkbaar niet zelf aanpassen.

Wat moet /kan ik doen?
Reputatie 7
In principe moet je dit via MijnKPN kunnen aanpassen.
Reputatie 4
Goedemiddag custers1, welkom op het Forum 🙂 Zoals Henk2304 aangeeft, kun je het e-mailadres in MijnKPN aanpassen.
Mocht het aanpassen via die weg niet lukken, laat het dan weten. Dan help ik je verder!
Reputatie 4
Custers1, is het gelukt met het aanpassen van het e-mailadres via MijnKPN? Of heb je mijn hulp daarin nog nodig?
Reputatie 7
Waar in mijnKPN zou je dat dan moeten kunnen aanpassen?
Reputatie 7
Zodra je inlogt op MijnKPN zie je drie blokken met informatie. In het rechterblok zie je het actieve e-mailadres, met daarachter de optie wijzigen.
Reputatie 7
Zodra je inlogt op MijnKPN zie je drie blokken met informatie. In het rechterblok zie je het actieve e-mailadres, met daarachter de optie wijzigen.Waar dan? 😎


Oeps... ...gevonden, scherm eerder dus.

Daar moest ik wel mijn tablet even voor draaien.
Reputatie 7
Tja, ik gebruik een Full HD beelscherm in landscape modus 😉

Reageer