Vraag

Verkeerd emailadres

  • 2 December 2022
  • 5 reacties
  • 109 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Emails van dit forum blijf ik op een verkeerdĀ emailadres ontvangen. Ik heb mijn KPN ID al aangepast maar de emails gaan nog naar het oude adres. Hoe kan ik het emailadres aanpassen voor dit forum?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +13

@FranckeyĀ Je hebt dat nieuwe KPN ID aangemaakt met het e-mailadres waar de mails van het forum naar toe mogen? Zou je in jouw profiel kunnen aangeven welk e-mailadres de mails mogen? Je kan die opmerking kwijt in het veld ā€œPersoonlijke Opmerkingenā€ . Kun je mij dan even een seintje geven?

Reputatie 1
Badge

@FranckeyĀ Je hebt dat nieuwe KPN ID aangemaakt met het e-mailadres waar de mails van het forum naar toe mogen? Zou je in jouw profiel kunnen aangeven welk e-mailadres de mails mogen? Je kan die opmerking kwijt in het veld ā€œPersoonlijke Opmerkingenā€ . Kun je mij dan even een seintje geven?

Gedaan, alvast bedankt voor het aanpassen. Maar waarom kan ik dat emailadres eigenlijk niet zelf zien en aanpassen?

Reputatie 7
Badge +13

Dat komt doordat er een KPN ID in het spel is. Ik heb even gekeken en met het mailadres in jouw profiel is nog geen KPN ID aangemaakt. Zou je dat nog even kunnen doen? Er hoeven dan geen diensten aan gekoppeld te worden maar het is administratief nodig om dit aan je huidige account te kunnen koppelen.Ā 

Reputatie 1
Badge

Dat komt doordat er een KPN ID in het spel is. Ik heb even gekeken en met het mailadres in jouw profiel is nog geen KPN ID aangemaakt. Zou je dat nog even kunnen doen? Er hoeven dan geen diensten aan gekoppeld te worden maar het is administratief nodig om dit aan je huidige account te kunnen koppelen.Ā 

Vreemd, want het adres waar nu forum mail heen gaat is geen KPN ID meer, dat had ik zelf al aangepast.
Dan graag de forum mail sturen naar mijn huidige KPN ID, dat heb ik ook een een prive bericht naar jouw gestuurd en in mijn profiel gezet,

Alvast bedankt!

Reputatie 1
Badge

Ik heb de forum mails nu uitstaan omdat ze naar een verkeerd emailadres gaan. Hoe kan ik zien dat het aangepast is naar het juiste adres?
Echt vreemd dat ik dat adres niet in mijn profiel zie en dat ik het niet zelf kan aanpassen.
Ook vreemd dat KPN klantenservice niet per mail bereikbaar isā€¦.
Als XS4ALL klant was ik betere service gewendā€¦Ā ā˜¹ļø