Beantwoord

Verkeerde abonnement ontkoppeld

  • 6 August 2019
  • 2 reacties
  • 138 keer bekeken

Badge
ik heb per ongeluk mijn thuis losgekoppeld van mij id. nu staat mijn mobiel er in met het thuis abonement van mijn vader. nu kan ik in mijn kpn niet meer mijn thuis instellen. ik kan ook geen nieuwe id maken. hoe los ik dit op?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 7 August 2019, 11:30

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Rene. Wat vervelend dat het abonnement van jouw vader in KPN ID te zien is, in plaats van jouw eigen abonnement. Zou je eens willen proberen om in te loggen in het KPN ID account van jouw vader en zijn thuis abonnement weer daaraan te koppelen? Waarschijnlijk zorgt dat ervoor dat het thuis abonnement van jouw vader automatisch ontkoppeld wordt van jouw KPN ID en je weer jouw eigen abonnement kan koppelen. Laat je mij weten of het gelukt is?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het probleem inmiddels is verholpen. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer