Beantwoord

Verkeerde geboortedatum

  • 28 September 2019
  • 5 reacties
  • 441 keer bekeken

Graag zou ik online mijn abonnement verlengen, alles verloopt soepel echter staat binnen mijn gegevens een verkeerde geboortedatum vermeld. Hoe kan ik deze laten aanpassen?
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 1 October 2019, 10:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Hoi @Alita89, wat leuk dat je wilt gaan verlengen! De geboortedatum kan ik voor je controleren, dan kan jij daarna je verlenging doorvoeren zonder problemen. Zou je daarvoor jouw forumprofiel kunnen voorzien van het bewuste 06-nummer, de postcode en huisnummer, naam en (nu bekende) geboortedatum, de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen") en de juiste geboortedatum (ook bij "Persoonlijke opmerkingen")? Als je daarna hieronder een reactie plaatst weet ik dat ik voor je bezig kan.
Ingevuld!
Reputatie 7
De meeste gegevens zie ik nu staan inderdaad, ik mis het 06-nummer zelf alleen nog. Zou je die er nog aan kunnen toevoegen? 🙂
Deze nu ook ingevoerd:)
Reputatie 7
Dank voor de gegevens! Ik heb het abonnement daarmee gevonden en zie het verschil in geboortedata ook. Het verschil is dusdanig groot dat ik het helaas niet eenvoudig kan wijzigen. Ik wil je vragen om hierover even telefonisch contact op te nemen met de collega's daar (0800-0402), zij kunnen dit verder met je bekijken. Ook is het mogelijk om hiervoor langs een KPN Winkel in de buurt te gaan. Via een van beide opties zal de geboortedatum alsnog rechtgezet kunnen worden.