Beantwoord

Verkeerde gegevens in MijnKPN app

  • 3 February 2020
  • 4 reacties
  • 142 keer bekeken

Mijn telefoonnummer is *** (via Telfort) en mijn e-mailadres is ***. Omdat Telfort is overgenomen door KPN werkt de Telfort-app niet meer en moet ik naar de MijnKPN-app.

In deze app staan de gegevens van mijn moeder en niet van mij.

Mijn moeder kan niet met e-mail omgaan en daarom moeten berichten voor haar naar mij worden gestuurd. Om die reden hang aan haar account ook mijn e-mailadres.

Ik wil ook graag gebruik maken van jullie app en vraag jullie om dit ook voor mij mogelijk te maken.

Ik hoor graag van u.

Bij voorbaat dank. 

Mvg,

Paul Mulder

 

Admin: privégegevens verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Anonymous 3 February 2020, 12:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Je kunt beter je gegevens verwijderen omdat dit een openbaar forum is dit kan binnen 30 minuten na plaatsing

vul je gegevens in op je forumprofiel

Niet verstandig die info op een publiek forum te plaatsen. Je kan het nog bewerken.

Het email adres zorgt voor het probleem elk Telfort ID heeft een eigen email adres en wachtwoord nodig.

Voorheen was het email adres alleen contact info nu is het de gebruikersnaam.

Twee opties voor je moeder een anders KPN ID maken en haar nummer daaraan koppelen.

Je kan ook jouw nummer aan dit  huidig ID koppelen zodoende houd je inzicht in het verbruik van beide nummers en toegang tot de facturen.

Reputatie 7

Hoi @Paul Mulder, welkom op het KPN forum. Zoals je ziet hebben we jouw privé informatie even uit je reactie gehaald, in verband met privacy is het niet handig om het openbaar op internet te zetten. 

Bij de overgang van Telfort naar KPN is het contact e-mailadres wat bij haar abonnement stond gebruikt als gebruikersnaam voor de MijnKPN begrijp ik. De opties die Galdor onderaan zijn bericht noemt zijn de 2 mogelijkheden die er zijn, je kunt jouw abonnement koppelen aan hetzelfde KPN ID, of je maakt een nieuw KPN ID aan voor jouw (of haar) nummer. Lukt het daarmee?

Reputatie 7

Hoi @Paul Mulder, we hebben geen reactie meer van je gezien. Is het nog gelukt om in te loggen en jouw abonnement daar te zien?