Beantwoord

Verwijder mijn KPN-ID

  • 17 August 2019
  • 3 reacties
  • 243 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Gezien het feit dat per 25 Mei GDPR ( General Data Protection Regulation) intreed, heb ik als EU inwoner het recht om al mijn gegevens te laten verwijderen bij elk bedrijf die Privacy Data bijhoudt van Europese inwoner. Hier een link over GDPR https://www.eugdpr.org/.
Maar een bedrijf heeft daar natuurlijk over nagedacht en processen klaar liggen.

Verwijdert u dus svp zo snel mogelijk mijn KPN-ID en alle aanverwante profielen en gegevens,
want ik wil ze niet en heb geen enkel KPN product.

PS Geen discussie svp, enkel verwijderen

Alvast bedankt !
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 19 August 2019, 17:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Je hebt vast ook heel erg goed je best gedaan om het privacy statement van kpn te raadplegen of niet?

Hierin staat keurig omschreven, op welke wijze je het recht van vergetelheid in kunt dienen.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi ***, welkom op het forum! Gaat het om het KPN ID waarmee je hier op het forum inlogt? Die kunnen we zeker verwijderen. Ik zie inderdaad geen daaraan gekoppelde abonnementen. Is dat wel zo geweest? Of heb je een KPN ID aangemaakt specifiek om hier te reageren? Wees je dan bewust dat, zodra we hem verwijderd hebben, je ook niet meer inloggen op het forum. Tenzij je dat met Facebook doet. Als dat akkoord is geef het even aan hier, dan ga ik de verwijdering van je KPN ID en bijbehorende gegevens regelen.
Hoi Rene, welkom op het forum! Gaat het om het KPN ID waarmee je hier op het forum inlogt? Die kunnen we zeker verwijderen. Ik zie inderdaad geen daaraan gekoppelde abonnementen. Is dat wel zo geweest? Of heb je een KPN ID aangemaakt specifiek om hier te reageren? Wees je dan bewust dat, zodra we hem verwijderd hebben, je ook niet meer inloggen op het forum. Tenzij je dat met Facebook doet. Als dat akkoord is geef het even aan hier, dan ga ik de verwijdering van je KPN ID en bijbehorende gegevens regelen.
Ja, het gaat om de KPN-ID waarmee ik hier ben ingelogd. Hij was aangemaakt voor andere redenen die nu niet meer van toepassing zijn. Dit forum is na verwijdering ook niet meer nodig, dus verwijder de KPN-ID aub. Alvast bedankt, ***