Beantwoord

Verwijderen KPN-ID

  • 29 April 2020
  • 3 reacties
  • 424 keer bekeken

Zou mijn KPN-ID verwijderd kunnen worden? Ik heb van tevoren een account aangemaakt, maar dit was blijkbaar niet nodig, omdat je een eigen KPN-ID krijgt van KPN zelf. Aan het KPN-ID wat ik zelf heb aangemaakt, zijn geen producten gekoppeld.

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 4 May 2020, 11:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Elifc, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het verwijderen van een KPN ID doen we in principe niet omdat het na 6 maanden niet gebruikt te zijn automatisch verwijderd wordt. Echter, bij een verzoek kunnen we dit doorgeven. Alleen weet ik niet of dit in jouw geval nodig is. Je krijgt van KPN geen KPN ID, dit moet je altijd zelf aanmaken. Het maakt ook niet uit met welk e-mailadres, dit hoeft geen KPN mailadres te zijn maar mag ook gewoon hotmail of Gmail zijn. Je kan, als je KPN producten eenmaal actief zijn, gewoon deze inlog voor KPN ID / MijnKPN gebruiken en je producten alsnog koppelen. 

Mocht je het wel willen laten verwijderen, geef dan even aan met welk e-mailadres je het hebt aangemaakt. Dit kan je noteren in je Forum profiel bij persoonlijke opmerkingen!

Hoi Susan,

Als ik een e-mailadres nodig heb dan kan deze blijven. Ik zag namelijk in de overeenkomst wel een KPN-ID staan die we hadden gekregen van jullie. Kan dit niet kloppen?

 

Mvg,

 

Elif

Reputatie 7
Badge +24

Hi Elif. Nee, dat maken we niet standaard voor je aan, dit doe je altijd zelf en dit kan met welk e-mailadres dan ook. Wel wordt er een e-mailadres voor je aangemaakt bij het activeren van je abonnement, dit is een soort gebruikersnaam. Maar ook dat adres hoef je niet te gebruiken als je dat niet wenst.

Reageer