Beantwoord

Verwijderen onnodig MijnKPN account

  • 9 August 2019
  • 4 reacties
  • 476 keer bekeken

Met het aanschaffen van een extra mobiel nummer, heb ik per abuis een nieuw MijnKPN account aangemaakt. Maar ik heb al mijn andere producten (en het laatste mobiele nummer dus ook) keurig netjes in een ander (en correct) MijnKPN account gekoppeld.

Hoe verwijder ik nu het onnodig aangemaakte MijnKPN account?
Groet, Richard
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 13 August 2019, 08:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Hi @Ries1, welkom op het forum. Een enkel MijnKPN account is wel zo makkelijk natuurlijk! Op de tweede account hoef je niet in te loggen, je kunt deze niet zelf verwijderen. Als je wilt kan ik dat wel voor je vanaf deze kant doen, zou je in dat geval je forumprofiel aan kunnen vullen met de adresgegevens en het bewuste e-mailadres (bij "Persoonlijke opmerkingen") dat je bij de registratie hebt gebruikt?
Dag Jasper, ik heb de gegevens aangevuld in het profiel. Ik verzoek je nu daarom om dit MijnKPN account volledig te verwijderen. Het betreft het telefoonnummer van mijn zoon, vandaar dat je een andere naam ziet staan in het account. Het product staat goed gekoppeld in mijn eigen MijnKPN account. Dank voor de moeite en groet, Richard.
Reputatie 7
Merci, ik heb het verzoek gedaan om dat account te verwijderen. Zodra ik daar een terugkoppeling op heb, deel ik dit met je!
Reputatie 7
Hallo @Ries1, hier ben ik weer. De onnodige MijnKPN is verwijderd, je hoeft er niet meer naar om te kijken en je kun jouw gebruikelijke inlog blijven gebruiken 🙂