Verwijderen overbodig KPN account

  • 13 February 2020
  • 3 reacties
  • 138 keer bekeken

Hallo, 

Ik heb recent een KPN account aangemaakt, maar gebruik dit echter niet. Ik zou dit graag uit privacy voorwaarden willen laten verwijderen.

Alvast bedankt.

Simon.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @SimonRG, welkom bij ons op het forum. Als het een ongebruikt KPN ID is, kan ik het verzoek doen om dit te verwijderen. Gaat het hierbij om het account waarmee je nu ook bent ingelogd op het forum, of om een ander account? Als het om een andere gaat kan je het daarbij gebruikte e-mailadres toevoegen aan je forumprofiel bij "Persoonlijke opmerkingen”. Ik hoor het graag van je.

Hoi @Jasper

Het gaat op mijn forum account en mijn “reguliere” KPN account (volgens mij is dit het KPN ID). Ze staan beide op hetzelfde e-mailadres en ik heb ze beide niet meer nodig en kunnen dus verwijdert worden.

Kan je hier wat mee?

Simon.

Reputatie 7

Aan het KPN ID account wat je voor het forum gebruikt lijkt wel een abonnement te zijn gekoppeld. Als we het account verwijderen zal je de gegevens daarvan ook niet meer kunnen inzien in MijnKPN. Als dat geen probleem voor je is, kan ik het laten verwijderen. Ik kan me ook voorstellen dat je je abonnement en facturen wel wilt kunnen inzien en evt wijzigen.