Beantwoord

Verwijderen van KPN ID

• 3 april 2018
  • 38 reacties
  • 3869 keer bekeken

Toon eerste bericht

38 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Het KPN ID is verwijderd, evenals het forumaccount. Je ontvangt alleen nog een laatste mail over deze reactie. Ik heb je gebruikersnaam uit de eerdere berichten ook weggehaald.
Het KPN ID is verwijderd, evenals het forumaccount. Je ontvangt alleen nog een laatste mail over deze reactie. Ik heb je gebruikersnaam uit de eerdere berichten ook weggehaald.

Hierbij ook vriendelijk verzoek om mijn account te verwijderen. Hangen geen producten aan, ben verder geen klant bij KPN. Betreft enkel een forumaccount.
Reputatie 7
Badge +28
Ga ik regelen! Wil je het forumaccount ook geanonimiseerd hebben? Zie het bericht bovenaan deze pagina voor hoe dat er uit ziet.
Ga ik regelen! Wil je het forumaccount ook geanonimiseerd hebben? Zie het bericht bovenaan deze pagina voor hoe dat er uit ziet.

Ja, dat is prima. Bedankt voor de snelle actie!
Hallo, ik wil ook graag mijn KPN ID verwijderen.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom! Ga ik regelen. Het kan 1-2 dagen duren maar komt in orde 🙂

Zojuist bovenstaande gelezen, ook ik wil graag dit betreffende kpn ID account  en forum account verwijderen. Deze heb ik eigenlijk verkeerd aangemaakt en ben al voorzien van een werkend KPN ID account. 

Reputatie 7
Badge +28

Geen probleem, ga ik voor je regelen. Het forumaccount heb ik alvast verwijderd. Het KPN ID zal vandaag of maandag ook verwijderd worden.

Ik wil ook graag mijn (dit) account(s) verwijderd zien.

Reputatie 7
Badge +28

Dat kan, het zal binnen een paar dagen geregeld zijn :slight_smile:

Ook dit account svp verwijderen. Is van mijn overleden vader. Te gek voor woorden dat dat nog steeds niet online kan worden verwijderd.

Graag mijn account verwijderen. Ik heb het aangemaakt vanwege opheffing Telfort, maar heb besloten dat ik niet verder ga met KPN.

Reputatie 7
Badge +28

@Linoff, @Neehee, ik heb de verwijdering van het KPN ID voor jullie aangevraagd. Dit zal na het weekend worden uitgevoerd. Zodra dit is gedaan zal ik ook het forumaccount verwijderen.

Reageer