Beantwoord

Verwijderen van KPN ID

  • 1 January 2020
  • 12 reacties
  • 814 keer bekeken

Ik heb geen producten gekoppeld aan mijn KPN ID, ik gebruik het ook nergens voor, dus bij deze zou ik graag mijn KPN ID verwijderd willen hebben. Kan iemand mij helpen?

icon

Beste antwoord door Nadia 3 January 2020, 14:58

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7

Hallo @BA5M, welkom op het KPN forum. Ik help je daarbij graag. Nog even en controle vraag: je hebt geen MijnKPN gekoppeld aan je KPN ID?  

Hallo, zover ik weet niet. Ik weet niet hoe je dit kunt controleren maar ik geloof van niet.

Er zijn geen producten gekoppeld aan MijnKPN, als ik inlog vraagt hij gelijk of ik producten wil koppelen.

Reputatie 7

Akkoord, @BA5M  Dan zal ik jouw KPN ID laten verwijderen. Wil je het mailadres toevoegen aan je forumprofiel, bij het ‘opmerkingenveld’?

dankuwel, ik heb dat gedaan.

Voordat u verder gaat, word hiermee ook mijn email account verwijderd?

Reputatie 7

Hey @BA5M, geen probleem. Het mailadres blijft gewoon bestaan, alleen je KPN-ID wordt verwijderd :) 

Na vele telefoontjes aan helpdesk met negatief antwoord bij deze het verziek dit kpn-id per direct te verwijderen aub. 

Reputatie 7

Hallo @Tojoti, welkom op het KPN forum. Geen probleem, ik help je graag.  
Wil je jouw forumprofiel aanvullen met; naam contractant, postcode + huisnummer en (oude) klantnummer. Het mailadres waarop je KPN-ID geregistreerd staat kun je kwijt bij het ‘opmerkingenveld’. Ik hoor graag van je.

Goed om te weten. Wanneer ik je KPN-id heb laten verwijderen, kun je ook niet meer inloggen op het KPN forum. Dat betekent dat je daarna niet meer kunt reageren. Je kunt wel alle berichten gewoon blijven lezen :)

Dag Nadia,

Het gaat hier om een dubbel ID op één contract/klantnummer. Hoe ben ik er zeker van dat niet het te behouden ID van het klantnummer verwijderd wordt?

Gegevens en opmerkingen zijn ingevuld.

Waarom is het verwijderen van een ID niet gewoon eenvoudig telefonisch af te handelen? Waarom laten verschillende medewerkers je duidelijk merken dat je werkelijk een zeer onmogelijke vraag stelt?

Reputatie 7

Hey @Tojoti, ik heb het verzoek om je KPN id te verwijderen doorgezet. Dank voor je bericht op het KPN forum. Jammer dat mijn collega's bij de KC het niet voor elkaar konden krijgen. Gelukkig heb je ons hier gevonden :) 

Reageer