Beantwoord

Vingerafdruk MijnKPN app?

• 12 maart 2018
  • 3 reacties
  • 691 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Vandaag de nieuwe app geïnstalleerd.
Hiervoor had ik de KPN app deze kon je beveiligen met vingerafdruk waarom in deze app niet?
En wat is nu het verschil met de KPN app?
Gaat deze KPN app verdwijnen?
icon

Beste antwoord door Henk2304 13 maart 2018, 12:01

Dag @JNI, welkom op het forum.

Ik neem aan dat je de MijnKPN app bedoeld? Voor Android of voor iOS? Voor Android heb ik 'm zelf gisteren ook gekregen (als update) en kon normaal met m'n vingeradruk blijven inloggen. Als dat bij jouw niet (meer) lukt moet je wellicht de app helemaal verwijderen en opnieuw downloaden en installeren.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Dag @JNI, welkom op het forum.

Ik neem aan dat je de MijnKPN app bedoeld? Voor Android of voor iOS? Voor Android heb ik 'm zelf gisteren ook gekregen (als update) en kon normaal met m'n vingeradruk blijven inloggen. Als dat bij jouw niet (meer) lukt moet je wellicht de app helemaal verwijderen en opnieuw downloaden en installeren.
Reputatie 7
Badge +24
Hi @JNI, mij is ook niet helemaal duidelijk over welke KPN apps je het precies hebt. De MijnKPN app is inderdaad te beveiligen met je vingerafdruk. Welke 'nieuwe app' heb je nu geïnstalleerd? Dan kan ik je wat beter antwoord geven. 🙂
Reputatie 7
Badge +24
We hebben niets meer van je gehoord @JNI dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer