Beantwoord

volgorde producten in mijnKPN

  • 12 September 2020
  • 9 reacties
  • 230 keer bekeken

Ik wil de volgorde van mijn producten in de app aanpassen. (mijn eigen telefoonnummer bovenaan zetten) Maar hoe?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 18 September 2020, 09:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Pelleke ,

Probeer eens een contact aan te maken in jouw telefoon met jouw telefoonnummer en geef dat contact dan in jouw telefoon de naam "aaaa….ik" of zoiets dergelijks. 

Ik ben benieuwd of jouw nummer dan inderdaad alfabetisch op de bovenste plek terechtkomt.

@Noordzee. De vraag gaat over onze producten in de mijn KPN-app. Dit heeft niets met mijn contacten te maken.

Reputatie 7
Badge +28

@Pelleke

Ik snap wat je schrijft, maar mijn ervaring is dat de Mijn-KPN-app gebruik maakt van de informatie uit de contactenlijst van jouw telefoon. 

Ik weet ook niet 100% zeker of het bij jou gaat werken, maar je zou het allicht even kunnen proberen. Een nieuw contact aanmaken in jouw telefoon is toch zo gebeurd?! 

@Noordzee. Dank voor je snelle reply weer. Ik zie inderdaad dat, achter het tabje “producten,” de namen identiek zijn aan die in mijn contacten. Mijn naam komt in het alfabet sowieso al eerder dan die van mijn partner dus dat helpt niet.  Ondanks dát, ook jouw advies( vóór en áchternaam)gevolgd, maar helaas. Hey, er zijn véél grotere problemen in de wereld, hoor maar het was makkelijker geweest als het wel kon. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Pelleke, ik zie dat @Noordzee jou al een hele goede tip heeft gegeven, jammer dat het niet heeft gewerkt!

Dat je jouw eigen nummer graag bovenaan wilt kunnen zetten snap ik heel goed, wel zo handig natuurlijk. Ik ga deze suggestie dan ook doorzetten naar de ontwikkelaars van de app, wellicht dat dit in de toekomst mogelijk gemaakt kan worden :blush:

Fantastisch!!!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb een reactie terug van de ontwikkelaars, geen harde garantie maar ze hebben deze optie wel onder de loep genomen en de kans bestaat dat dit in de toekomst inderdaad mogelijk gaat zijn :smiley:

ik hoop dat het ook mogelijk word .

Na het bestellen van 2 kids sim moet je nu wel eens wat MB's doneren maar ik sta nu onder aan terwijl ik het langste een abonnement heb en de rekening  betaal die gaat toch ook altijd naar de houder van abonnement dan wil ik tenminste bovenaan staan.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @volgorde gekoppelde producten en @Pelleke, sinds kort is het mogelijk om 1 nummer bovenaan te zetten :blush:

Het betreffende mobiele nummer aanklikken → Bekijk meer opties → helemaal onderaan staat in het blauw ‘Dit mobiele abonnement uitlichten op Overzicht’