voor de zoveelste keer inlogprobleem app Mijn KPN

  • 23 augustus 2014
  • 3 reacties
  • 683 keer bekeken

Nu wordt het hoogst irritant. Voor de vierde/vijfde keer in paar maanden is de cijfercode ongeldig en ook in tweede instantie wachtwoord. Deze keer helpt nieuw wachtwoord aanmaken niet: ik kom de Mijn KPN app.niet in. Wel via site en forumm

Vorige keren hielp nieuw wachtwoord soms.

Via jullie is al paar keer bij ontwikkelaar aan de bel getrokken maar dus tevergeefs.

Hoogst prutserig om om de paar weken of nieuw wachtwoord aan te moeten maken, of de app helemaal niet meer in te kunnen.


3 reacties

Aanvulling: we zijn een paar uur verder en met nieuwe wachtwoord lukt inloggen in app weer.

Blijft mijn dringende vraag aan KPN: kan de app echt niet stabieler worden, zodat ik niet om de paar weken ineens een ongeldige cijfercode heb en daarna weer wachtwoord moet wijzigen?

Zou mooi zijn. Bedankt
Reputatie 6
Badge +2
Ik moet zeggen dat de app bij mij echt perfect werkt (iphone). Gaat het om Android in dit geval?

Ja inderdaad Android. Heb inmiddels weer dit via privebericht aan Allart van KPN doorgegeven, die al paar keer ontwikkelaar heeft gecontacteerd.

Uiterst knullig

Reageer