Beantwoord

Vraag over het koppelen van mijn Internet en TV abonnement in MijnKPN

  • 2 July 2023
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

Ik probeer via mijn KPN App mijn abonnement te koppelen. Op de vraag of ik al WIFI heb van KPN, klik ik op nee. Dan vraagt de app naar mijn adres gegevens, klantnummer en ter verificatie naar de laatste 3 cijfers van mijn bankrekeningnummer. Dan druk ik op koppelen dan kom ik automatisch weer in het scherm heb je al een mobiel van ons? Dit blijft zich maar herhalen maar het gaat niet om het mobiele abonnement maar om het internet en TV. Is het abonnement dan nu gekoppeld?

 

Ik hoor het graag.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 5 July 2023, 14:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Het is al 100 jaar geleden dat ik dat gedaan heb. Toen was de app er nog niet.

Heb je het al eens geprobeerd via je laptop? De website versie dus. In MijnKPN:

https://mijn.kpn.com/r/overzicht

Je apparaat kan het beste op je wifi thuis zitten. Dan zijn al die gegevens NAW, klantnummer vaste diensten (andere dan van je mobiel) en laatste 3 cijfers IBAN niet nodig.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @CLBG, je wil dus jouw vaste abonnement koppelen in MijnKPN. Is het abonnement al actief? Dan kun je namelijk gewoon via de vaste thuisverbinding aangeven dat je verbonden bent met de thuisverbinding, dan hoef je vervolgens niet allerlei gegevens in te vullen.