Beantwoord

Waarom duurt een wijziging 3 weken?

  • 26 February 2019
  • 7 reacties
  • 240 keer bekeken

Badge
Vorige week telefonisch mijn internet en tv abo gewijzigd. Keurig geholpen door de mevr aan de telefoon. Lukte haar even niet op haar eigen pc, maar terwijl ik in de wacht zat heeft een collega het toch voor elkaar gekregen.
Mij heb een bevestiging gehad, maar het duurt 3 weken voordat de wijziging doorgevoerd wordt! Terwijl ik de wijziging speciaal voor Spotify Family heb gedaan( had al premium)
Waarom duurt dit 3 weken?
icon

Beste antwoord door Susan_ 27 February 2019, 11:09

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Wat voor een wijziging heb je dan doorgevoerd?
Moet er een monteur langskomen?
Heb je een glasvezelabonnement en ga je van een snelheid onder 100Mbps naar een snelheid boven 100Mbps?
Badge
Nee van alles in 1 standaard naar internet en tv. Geen wijziging in snelheid, modem, tv ontvanger. Alleen geen telefoon meer en spotify premium omgezet naar family
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Peter, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Waarom het zolang duurt is voor mij ook een vraag! Normaal gesproken verandert er dan wel iets, bijvoorbeeld het lijntype (hoeft niet altijd zo te zijn dat er dan een monteur komt of iets dergelijks). Om antwoord te krijgen op je vraag, heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dan kan ik het een en ander nagaan voor je!
Badge
Goedenavond Peter, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Waarom het zolang duurt is voor mij ook een vraag! Normaal gesproken verandert er dan wel iets, bijvoorbeeld het lijntype (hoeft niet altijd zo te zijn dat er dan een monteur komt of iets dergelijks). Om antwoord te krijgen op je vraag, heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dan kan ik het een en ander nagaan voor je!



gedaan!!
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt Peter. Ik heb voor je gekeken, maar kan geen reden vinden waarom dit pas op 15 maart ingaat. Het enige wat in me kan opkomen is dat het te maken kan hebben met het telefoonnummer dat verwijderd moet worden. Verder is er geen lijntype dat wijzigt of een grote aanpassing.. Helemaal zeker weet ik ook niet, maar wat het lastige is bij zulke orders is dat we het niet naar voren kunnen halen. Ik kan dus niks anders doen dan mijn oprechte excuses aanbieden en je vragen om geduld te hebben 😞
Badge
Bedankt Peter. Ik heb voor je gekeken, maar kan geen reden vinden waarom dit pas op 15 maart ingaat. Het enige wat in me kan opkomen is dat het te maken kan hebben met het telefoonnummer dat verwijderd moet worden. Verder is er geen lijntype dat wijzigt of een grote aanpassing.. Helemaal zeker weet ik ook niet, maar wat het lastige is bij zulke orders is dat we het niet naar voren kunnen halen. Ik kan dus niks anders doen dan mijn oprechte excuses aanbieden en je vragen om geduld te hebben :(


Okay dank voor het zoeken! De reden dat we overstappen is spotify family. Is er geen mogelijkheid om die alvast te “activeren”?
Reputatie 7
Badge +21
Geen probleem. Helaas niet, het hangt vast aan de order en kan dus niet apart geactiveerd worden.

Reageer