Beantwoord

Waarom is het niet mogelijk 3 klantnummers aan hetzelfde e-mail adres te koppelen?


Waarom is het niet mogelijk 3 klantnummers aan hetzelfde e-mail adres te koppelen?

* Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden

icon

Beste antwoord door Koen_1 5 februari 2016, 16:29

Helder verhaal George! Ik geef je feedback intern door. Ik hoop dat de beperking snel opgeheven wordt!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi GBconsu, welkom op het forum!

Lastig dat het niet lukt om 3 klantnummers aan hetzelfde e-mailadres te koppelen!

Van wat voor abonnementen zijn de klantnummers? Krijg je een specifieke foutmelding?

GBconsu schreef op 29 jan '16 om 16:03uWaarom is het niet mogelijk 3 klantnummers aan hetzelfde e-mail adres te koppelen?

* Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden

 De melding is: U kunt geen TV, Internet & Bellen producten meer toevoegen. U heeft het maximum bereikt.Het betreft 2 recreatiewoningen en ons eigen vaste adres. Best vreemd dat particulieren met meerdere aansluitingen een maximum bereikt zouden hebben. Ook niet zo commercieel gedacht. toch? Liever alle nota's van KPN in 1 omgeving. 
Reputatie 7
Badge +21
Helder verhaal George! Ik geef je feedback intern door. Ik hoop dat de beperking snel opgeheven wordt!

Reageer