Vraag

Waarom is het nodig mijn abonnement te koppelen aan KPN ID?

  • 27 January 2023
  • 7 reacties
  • 333 keer bekeken

Elke keer als ik bij kpn.nl inlog krijg ik te maken met het koppelen/ontkoppelen van een abonnement,

wat is toch de zin daarvan. Ik snap er niks van en hetgeeft elke keer weer enige ergernis.

kan ik dat niet in één keer goed instellen?..


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Heel simpel een KPN ID is beschikbaar voor iedereen. Je hoeft het koppelen normaliter maar 1 maal te doen. Maar als je wat langer abonnee bij KPN bent, dan raak je er aan gewend daar er wel eens iets fout gaat (euforisch)

Het is niet kpn.nl

De url van kpn is https://kpn.com . Rechtsboven dan de knop voor MijnKPN.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Bernard020434 

Word er soms gebruik gemaakt van verschillende KPN ID's (door jou of iemand anders) om het product (abonnement) in MijnKPN te bekijken?
Houd er dan rekening mee, dat een product maar aan één KPN ID tegelijkertijd gekoppeld kan zijn. Als je het abonnement aan een ander KPN ID koppelt, wordt het automatisch ontkoppeld bij de eerste KPN ID.

Het verbaast me dat niet de KPN reageerd, Dit forum is de enige aniet om de KPN te benaderen of je moet ze weer bellen.Alle bovenstaande reactie geven mij gen antwoord op mijn ergernis, n.l. 

DAT ELKE KEER DAT IK INLOG, EN IK BEN DE ENIGE,  MOET IK MIJN ABONNEMENT KOPPELEN EN KRIJG IK OOK WEER EEN EMAIL DAT MIJN ABONNEMENT GEKOPPELD IS, Boeien????

Reputatie 7
Badge +21

Het KPN forum is een klantenforum, een community waar klanten elkaar helpen door het uitwisselen van kennis en ervaring. Een KPN medewerker reageert (alleen) waar nodig, maar door de drukte lukt dat meestal pas na een paar dagen.

Gebruik je MijnKPN op de website of de MijnKPN app ? Log je iedere keer in met dezelfde KPN ID ?

Hallo Bernard020434, de Caps-Lock van je typemachine blijft hangen, zodat je reactie in hoofdletters verschijnt, dat noemt men schreeuwen en is tegen de huisregels. Laat het even repareren.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Bernard020434, van harte welkom op ons forum.  Ik zie en proef dat de frustratie hoog zit. Goed dat je het deelt, natuurlijk.

Ik zie ook dat er al hulp toegesneld is. Zoals @RBxx vertelt is het forum hoofdzakelijk voor en door klanten: behulpzame gebruikers helpen anderen hier op weg. Wij sluiten, afhankelijk van de drukte, als moderators aan waar het nodig is. Wat hij verder aangeeft over het KPN ID klopt ook:

Het KPN ID is jouw persoonlijke account, dat je zowel voor MijnKPN kunt gebruiken als voor het forum. Je kunt daarin jouw abonnement(en) koppelen. Dit doen we niet automatisch voor je, in verband met privacyregels. Vervolgens heb je die gemakkelijk in één overzicht in MijnKPN. Een abonnement kan aan één KPN ID gekoppeld zijn. Stel dat een ander gezinslid bij jou thuis zijn eigen mobiele abonnement aan zijn eigen KPN ID koppelt, wordt het ontkoppeld van dat van jou. 

Ik hoop dat het zo duidelijker is. Zo niet, stel hier gerust je vragen als je die hebt.