Beantwoord

waarom kan ik de tel gegevens van het gezin niet meer zien in de app?

  • 29 July 2020
  • 5 reacties
  • 87 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

hallo,

wij hebben met het hele gezin KPN mobiel, en ik houd op de KPN app ook de abbo gegevens van het gezin in de gaten! ideaal om mb”s te delen, maar ook om de rekeningen van de kids in te zien..

 

nu besloot mijn vrouw dit op haar telefoon ook in te stellen voor iedereen, en ben ik in mijn app iedereen kwijt, ook via de site!!

hoe zit dit?

icon

Beste antwoord door Noordzee 30 July 2020, 16:52

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @GerhardR ,

Zoals je gemerkt hebt, kun je de telefoonnummers maar aan één KPN-ID koppelen. Als jij via jouw KPN-ID de nummers weer koppelt, dan is jouw vrouw ze weer kwijt. 

Dit zou natuurlijk beter geregeld kunnen worden door KPN, maar op dit moment is dit de situatie. 

Reputatie 2
Badge

Bedankt voor uw reactie!

Reputatie 7
Badge +17

@GerhardR Welkom hier! Ik zie dat Noordzee je al voorzien heeft van de juiste informatie. De enige mogelijkheid om zowel jouw vrouw als jezelf inzicht te geven in de producten is door beide in te loggen met hetzelfde KPN ID. :sweat_smile:
Je kunt namelijk wel tegelijk ingelogd zijn in hetzelfde account op meerdere apparaten. :blush:

Reputatie 2
Badge

bedankt voor uw reactie!

 

ik vind dat toch wel vreemd, omdat mensen eerst gemotiveerd worden dat iedereen een eigen account aanmaakt, en vervolgens kun je niet met meerdere accounts gewoon je gegevens inzien!

Reputatie 7
Badge +17

@GerhardR Dat kan ik me voorstellen. Je kunt bij gescheiden accounts wél MB’met elkaar delen, maar niet de facturen inzien of de abonnementen aanpassen, helaas. 
Wie weet veranderd dit nog in de toekomst. 

Reageer