Beantwoord

Waarom kan ik niet inloggen op de MijnKPN-app?

  • 5 November 2021
  • 3 reacties
  • 508 keer bekeken

Waarom is het niet mogelijk in te loggen op de mijn kpn app op mijn telefoon ? Krijg alleen het beginscherm. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 5 November 2021, 09:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Rich4 ,

Betreft het de MijnKPN-app?

Verwijder die dan eens van je telefoon en laad de app daarna opnieuw.

 

Of betreft het de KPN-Prepaid-app

Daarbij was de afgelopen weken een bekend probleem, waarbij de prepaid-app niet goed opstartte op een iPhone. 

Opwaarderen via de app kon daardoor ook niet, maar dat moet nog wel lukken als je het bijvoorbeeld via de website doet: Prepaid opwaarderen.

De oorzaak is gevonden en moet via een update via de App Store worden uitgerold. Als die update beschikbaar is zal de app weer goed kunnen starten. 

De vraag over wanneer de update komt is beantwoord, namelijk nu :slight_smile:  De update staat klaar in de App Store, je kunt 'm downloaden: https://apps.apple.com/nl/app/kpn-prepaid/id1247813403

 

Wil je je beltegoed op een andere manier opvragen? 

 

  • Sms gratis het woord SALDO naar 1266 en ontvang een gratis sms met je tegoed(en). OF 
  • Bel *101# voor je beltegoed of *107# voor je extra bonustegoed.
Reputatie 7

Dat was de afgelopen weken een bekend probleem, waarbij de prepaid app niet goed opstartte op een iPhone. 

Hebben we het nu over de prepaid app of over de MijnKPN app?

Reputatie 7
Badge +28

Voor de zekerheid een alinea over de MijnKPN-app toegevoegd.