Beantwoord

Waarom kan ik niet meer inloggen op MijnKPN met mijn echte KPN ID?

  • 28 October 2022
  • 24 reacties
  • 1061 keer bekeken

Reputatie 1

Ik kan sinds kort niet meer inlggen met mijn KPN ID. "Door een verstoring is deze service tijdelijk niet beschikbaar”. Ik ben oud XS4ALL klant en mijn kpn ID is dus in derdaad dat email adres wat ik nog steeds heb. Ik heb nu met mijn werk email adres (wel kpn.com) een ander ID kunnen maken waar ik dus wel mee in kan loggen… Ik snap dat KPN alle XS4ALL sporen uit wil wissen, maar ik heb geen prive kpn.com adres, heb daar geen behoefte aan en wil graag dat ik weer gewoon, zoals aldoor weer in kan loggen met mijn eigen ID… Ook zou het fijn zijn om gewoon ergens een service nummer te kunnen vinden waar je naar toe kan bellen. Alles moet via de mijn kpn route, maar die werkt bij mij dus niet… Graag een oplossing.

Groet, Peter

 

PS. in de app heb ik hetzelfde probleem

icon

Beste antwoord door Noordzee 28 October 2022, 09:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

24 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Ook zou het fijn zijn om gewoon ergens een service nummer te kunnen vinden waar je naar toe kan bellen.  Graag een oplossing.

Groet, Peter

Hallo @PeterHofman .

Je kunt KPN hiervoor bellen via het gratis nummer 0800-0402. 

Reputatie 1

Bedaknt @Noordzee. Niemand snapt het, maar ze gaan het uitzoeken. Wordt vervolgd.

Gr. P

Reputatie 1

De koppeling tussen mijn KPN ID en mijn email adres schijnt in de war te zijn. Dat zijn ze nu aan het recht trekken (hoop ik)

Reputatie 1

Gaat lekker. Na een stilte maar weer eens gebeld… Ticket was al afgesloten… Reden onbekend… Zou vandaag gebeld worden met een oplossing. Ben benieuwd...

Reputatie 7
Badge +30

Is het nu eindelijk opgelost, @PeterHofman?

Reputatie 1

Is het nu eindelijk opgelost, @PeterHofman?

Helaas nog steeds niet :( Na het laatste telefoontje is toegezegd dat ze het account zouden verwijderen, zodat ik het opnieuw aan kon maken, maar tot op heden lijkt dat nog niet gebeurt te zijn.

Reputatie 7
Badge +30

Wat jammer om te lezen! Wil jij je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? En kan je onder de ‘persoonlijke opmerkingen’ het juiste e-mailadres plaatsen? Die behouden moet blijven? En dan moet het KPN ID waar jij jouw forumprofiel onder hebt hangen, verdwijnen? 

Reputatie 1

Wat jammer om te lezen! Wil jij je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? En kan je onder de ‘persoonlijke opmerkingen’ het juiste e-mailadres plaatsen? Die behouden moet blijven? En dan moet het KPN ID waar jij jouw forumprofiel onder hebt hangen, verdwijnen? 

Gedaan. Het email adres dat daar staat heb ik altijd kunnen gebruiken en wil ik graag weer terug. Dit forumprofiel heb ik met mijn werk email gemaakt om in iede geval iets te kunnen bereiken. Dit mag weg als mijn eigen email adres het weer doet.

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie inderdaad dat het account verwijderd zou zijn. Kan je proberen om een nieuwe aan te maken?

Reputatie 1

Ik zie inderdaad dat het account verwijderd zou zijn. Kan je proberen om een nieuwe aan te maken?

Helaas :(

 Aanmaken lukte op zich, maar het activeren met de link in de mal geeft dit...

Reputatie 1

Ik zie inderdaad dat het account verwijderd zou zijn. Kan je proberen om een nieuwe aan te maken?

Nog ideeen? Of moet ik maar weer gaan bellen??? 

Reputatie 7
Badge +30

Je hoeft niet weer te bellen: ik ga er voor je achteraan. Ik werk niet elke dag, dus het kan even duren voordat je een respons krijgt. Zodra ik een terugkoppeling krijg, laat ik het je weten. 

Reputatie 1

En we zijn weer een (werk-)week verder :( Hoe moeilijk kan het zijn om een accountje te resetten… Als een provider als KPN niet eens in staat iets om zoiets op te lossen, vrees ik voor het moment dat ik grotere problemen krijg. Ik kan inmiddels als zes weken niet inloggen op mijn eigenlijke MijnKPNID. Ik heb inmiddels een reserve gemaakt op mijn werk email adres, zodat ik in ieder geval mijn beveiliingssoftware kon updaten, maar dit is echt te gek. Als dit niet snel opgelost wordt, ga ik en andere provider zoeken :(

Reputatie 7
Badge +30

Heel vervelend! Ik ga er opnieuw voor je achteraan, mijn excuses. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb inmiddels een terugkoppeling mogen ontvangen en er is een technisch probleem wat opspeelt bij het opnieuw aanmaken van jouw KPN ID. De verwachting is dat het op korte termijn niet opgelost is, helaas. De enige andere mogelijkheid is inderdaad of je huidige KPN ID met je werk e-mailadres te gebruiken, of nog een ander e-mailadres aan te maken. 

Reputatie 1

Dank je voor de trugkoppeling, maar ik vind het echt zeer bedroevend en onbegrijpelijk dat dit niet opgelost kan worden. Geeft me ook geen vertrouwen als er keer een echt probleem optreed.

Reputatie 1

Nog een vraag. Is het hiermee allemaal van de baan? Of is er nog zicht op een echte oplossing?

Reputatie 7
Badge +30

Wellicht kan je nog een ander e-mailadres aanmaken onder jouw vaste diensten. Maar voor jouw specifieke e-mailadres komt op de korte termijn helaas geen oplossing😔.

Reputatie 7
Badge +30

@PeterHofman toch veel sneller dan ik verwacht had, lijkt het probleem nu definitief opgelost. Je moet een nieuw KPN ID met het gewenste e-mailadres aan kunnen maken!

Reputatie 1

Helaas. Aanmaken leidde tot een mailtje dat het al bestond, maar inloggen daarmee geeft nog steeds de zelfde foutmelding :( Wijzigen van het wachtwoord via de vergeten link, hielp ook niet.

  

Dit e-mailadres wordt al gebruikt als KPN ID. Gebruik dit e-mailadres om in te loggen.

 

 

Door verstoring is deze service tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.

Reputatie 7
Badge +30

😭ik geef het weer door.

Reputatie 7
Badge +30

Nu zou het dan écht moeten werken, @PeterHofman! Als je het ‘wachtwoord vergeten’ proces volgt, moet je eruit komen. Wil je het nog even laten weten?

Reputatie 1

Ik moet zeggen, dat ik een beetje sceptisch was, maar na bot de wachtwoord vergeten procedure doorgelopen te hebben, kon ik zowaar weer inloggen met mijn geliefde account :)

Dank voor het niet opgeven @Marcia_ !

Gr. P

Reputatie 7
Badge +30

Jij bedankt voor je geduld!