Beantwoord

Waarom krijg ik sommige verificatiecodes op mijn mobiel binnen?

  • 6 January 2021
  • 7 reacties
  • 77 keer bekeken

Ik vraag mij af waarom sommige verificatiecodes van de mijn kpn website via mijn mobiel binnenkojmen, terwijl een ander gezinslid de hoofdbeheerder van de mijnkpn omgeving is.
Weet iemand toevallig hoe dit kan?

icon

Beste antwoord door Noordzee 17 January 2021, 10:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Kan het zijn dat het nummer van het andere gezinslid waar de verificatiecodes naartoe worden gestuurd alfabetisch vooraan staat?

Ja Maurice,  dat zou kunnen. De naam van degene waar de berichten binnenkomen, komt eerder voor in het alfabet.

Reputatie 7
Badge +10

Wat je kunt doen is een A voor degene zetten waar de codes wel naartoe zouden moeten en even uitproberen. 

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @Jesse18, welkom hier op het forum!

Heeft de tip van @Maurice85 geholpen? :blush:

Reputatie 7
Badge +10

@Jesse18  Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reputatie 7
Badge +28

Ja Maurice,  dat zou kunnen. De naam van degene waar de berichten binnenkomen, komt eerder voor in het alfabet.

@Jesse18 

Als je het vervelend vind dat het nummer van iemand anders bovenaan staat, is het aanpassen van de namen inderdaad een optie, ook is het sinds kort mogelijk om 1 nummer bovenaan te zetten :blush:

Je kunt er dus voor kiezen om jouw eigen nummer altijd bovenaan te tonen, ongeacht onder welke naam de nummers opgeslagen staan! Het betreffende mobiele nummer aanklikken → Bekijk meer opties → helemaal onderaan staat in het blauw ‘Dit mobiele abonnement uitlichten op Overzicht’ 

Reputatie 7

Het is toch te zot voor woorden dat verificatiecodes verzonden zouden worden naar het mobiele nummer dat bovenaan getoond wordt. Sorry hoor, maar als dat de manier is om "de beheerder" te identificeren dan moeten de mensen die dit zo bedacht hebben nog maar eens flink gaan nadenken of ze het ontwerpen van functionaliteit niet beter aan anderen over kunnen laten.