Beantwoord

Waarom staan er 3 verschillende klantnummers in de MijnKPN app?

  • 8 August 2022
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

 

Admin: privégegevens in de afbeelding verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 10 August 2022, 13:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

En wat is daar verkeerd aan? Elk abonnement heeft een apart klantnummer, dat klopt.

Reputatie 7

Hoi @gunonur, welkom bij ons op het forum. Elk nummer/abonnement kan een eigen klantnummer hebben inderdaad. Soms staan meerdere nummers onder 1 klantnummer maar dat is niet nodig. Als ze hetzelfde klantnummer hebben staan ze ook op 1 enkele factuur, als het verschillende mensen zijn kan het juist fijn zijn om aparte facturen (en dus klantnummers) te hebben 🙂