Beantwoord

Wanneer is de storing in de MijnKPN app opgelost? Verificatiecode invoeren lukt niet

  • 28 June 2022
  • 1 reactie
  • 44 keer bekeken

Ik probeer adres gegevens te veranderen voor mobiel,
Krijg netjes oude gegevens te zien, als ook steeds verificatiecode per SMS ontvang.
op moment verificatiecode invoer en verzend in app, krijg ik foutmelding dan ivm technische storing geen data opgehaald kunnen worden.

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 30 June 2022, 12:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Wil., welkom op het KPN Forum en bedankt voor dit signaal. Ik zal dit doorgeven aan onze achterliggende afdeling.

Krijg je deze foutmelding nog steeds te zien? Zo ja, dan kun het beste jouw adreswijziging telefonisch aan ons doorgeven. Mijn collega's helpen jou graag verder. 
Zij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.