Wat kan je doen als inloggen op MijnKPN niet lukt


Reputatie 7
Badge +3


Via welke link kan ik het beste inloggen op MijnKPN?
Dit kun je het beste doen via https://account.kpn.com

Plug-in-blokker?
Gebruik je een extensie/programma om plug-ins te blokken, zorg er dan voor dat deze 'Adobe Dynamic Tag Manager' niet blokkeert. Momenteel is deze plug-in namelijk vereist voor de juiste werking van MijnKPN.

Hoe verwijder ik cookies en internet bestanden?
Het verwijderen van cookies en andere internet bestanden biedt vaak een tijdelijke oplossing voor het niet kunnen inloggen op MijnKPN. Hieronder een voorbeeld hoe beide zaken verwijderd kunnen worden:

In Internet Explorer:
1) Alt + x
2) Internetopties
3) Tabblad Algemeen
4) Browsegeschiedenis -> Verwijderen...
5) Tijdelijke internetbestanden & Cookies aanvinken
6) Klik op verwijderen
7) Internet Explorer herstarten
😎 Probleem opgelost?

In Mozilla Firefox:
1) ctrl + shift + del
2) Cookies en buffer aanvinken
3) Enter
4) Firefox herstarten
5) Probleem opgelost?

In Google Chrome:
1) Ctrl + H
2) Alle browsegeschiedenis wissen...
3) Het cachegeheugen leegmaken en Cookeis en andere site- en plug-ingegevens verwijderen aanvinken
4) Browsegeschiedenis wissen
5) Google Chrome afsluiten
6) Probleem opgelost?

Het lukt niet om te registreren voor MijnKPN?
Wij raden je aan om Internet Explorer (7 of 😎 of Firefox voor het registratieproces (en het inloggen) te gebruiken.

MijnKPN in een oudere versie van Internet Explorer
Door in Internet Explorer op F12 te drukken kom je in de compatibiliteitsmodus, op het tabblad browsermodus kan je kiezen voor een eerdere versie van IE. 

Een wit scherm bij het inloggen? 
Helaas duurt het inloggen op MijnKPN best lang. Soms kan het meer dan een minuut duren voordat je ingelogd bent, vaak wordt er dan alleen een wit scherm getoond. Als je dit witte scherm ziet, worden er op de achtergrond wel degelijk gegevens opgehaald. Wij zijn ons bewust van dit probleem en wij werken aan een permanente oplossing. In de tussentijd verzoeken wij je te wachten, vaak lijkt het alsof er niets gebeurt, echter is de site op de achtergrond wel bezig. Het eventueel herladen van de pagina is ook een mogelijkheid.

Wachtwoord vergeten? 
Via onze website kan je het wachtwoord wijzigen.

54 reacties

Ik heb denk ik wel alle opties, tips en adviezen doorlopen. Ik krijg steeds een wit scherm, waar ook na lang wachten geen informatie in verschijnt.

Graag advies of hulp.

Reputatie 5
Badge +11
Dag Madriver, 

Vervelend dat het ondanks alle tips nog niet is gelukt! Welke browser gebruik je om in te loggen en voor welke dienst/product probeer je in te loggen? Heb je al een andere internetbrowser geprobeerd. Vaak helpt dit! Ik hoor het graag van je!

Fijne dag! 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Mij lukt inloggen op MIJNKPN ook niet.

Niet met  Internet Explorer, niet met Firefox, niet vanuit de KPN Assistent link, niet vanuit de KPN.COM site link. Of er komt een pagina met "Er is een technisch probleem" of hij komt met de error9 foutmelding.

Gisteren de helpdesk gebeld en die probeerde met mijn inlognaam en wachtwoord in te loggen en kreeg het ook niet voor elkaar.

Helaas werd het gesprek afgebroken en vandaag zie ik nog geen veranderingen.

Jammer ik zou graag een overzicht zien van mijn abonnement.

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Mheyden,

Doet dit probleem zich al langer voor? Het kan namelijk zijn dat er onderhoud geweest is ten tijde dat je dit probeerde.

Zou je het nogmaals willen proberen en het resultaat melden in een bericht hier onder? Kun je verder aangeven wanneer het fout gaat? Na invullen van wachtwoord of na klikken op mijnkpn oid?

Met vriendelijke groet,

Marco

Mijn computer geeft op alle links naar mijn kpn aan dat de pagina niet beschikbaar is............. wat kan ik doen. Heb al bovenstaande voor Firefox geprobeerd zonder resultaat.

In safari op de ipad kan ik inloggen op mijnkpn, maar als ik mijn rekeningen wil bekijken krijg ik slechts een wit scherm. In internet explorer 9 krijg ik een "pagina niet gevonden" als ik probeer in te loggen.

Reputatie 5
Badge +11
Beste toont,

Zou je het eens willen proberen met Firefox of Chrome? Dit om uit te sluiten dat het en browserkwestie is. Ik hoor graag de uitkomst.

Met vriendelijke groet,

Raul.

Reputatie 5
Badge +11
Beste DennisVerver,

De links die moeten werken zijn voor ADSL: https://www.kpn.com/prive/mijnkpn.htm en voor Glasvezel: https://www.kpn.com/glasvezel/inloggen.html Voor zover nu bekend zijn daar geen storingen mee. Probeer het even en laat je me weten of het is gelukt?

Met vriendelijke groet,

Raul.

Bij mij gaat het - nog steeds fout, na het invullen van de gebruikersnaam en het wachtwoord.

Toen ik eerder de helpdesk belde wilde men perse mij een nieuw wachtwoord geven.

Daar heb ik een week op gewacht, maar dat had geen enkel effect.

Ik kan er wel mee in mijn mail (incl webmail) maar MIJNKPN wil niet, of technische problemen melding of error 9.

Nu sinds 7 jan 2014.

Reputatie 3
Badge +4
Beste Mheyden, 

Als je met de gebruikersnaam en wachtwoord wel kunt inloggen op webmail, dan zou het wachtwoord inderdaad correct moeten zijn. Zou je het eens kunnen proberen via deze link

Met vriendelijke groet, 

Werner 

KPN Webcare

Nog steeds kan ik niet inloggen. Zit er aan te denken om met het hele gezin over te stappen naarveen ander daar ik me hier niet geholpen voel. ik moet toch **bleep** in kunnen loggen bij mijnkpn... telefoonnummer is niet bekend bij kpn, goed.. zal ik dan de rekeningen ook niet meer betalen?

Hoi,

Ik heb kort geleden alles in 1 aangevraagd en mijn verbinding is nu actief (KN 63528383).

Ik wil nu inloggen op mijnKPN met de toegezonden gebruikersnaam.

Het wachtwoord moet ik zelf instellen op kpn.com/helpwachtwoord

- Dit moet ik doen vanaf de thuis verbindinging

- Ter controle moet ik de laatste 3 cijfers van het bekende rekeningnummer worden opgegeven.

Ik ben thuis en heb de laatste cijfers vna het rekeningnummer ingevuld, helaas krijg ik onderstaande foutmelding.

Wat kan ik nu doen?

Volgens onze gegevens bevindt u zich niet op het adres waar het internetabonnement voor is afgesloten of zijn de door u ingevulde abonnementsgegevens niet herkend.  
Reputatie 5
Badge +7
Hoi Liann,

Dat is inderdaad vreemd. Probeer je het vanaf een bekabelde of draadloze verbinding? Mocht het een draadloze verbinding zijn, ben je niet toevallig met een verkeerd netwerk verbonden?

Mocht dit allemaal correct zijn, kun je dan een privébericht sturen met je postode, huisnummer en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer die je invult op de site?

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Ik wil mijn kpn gebruikersnaam opvragen, maar hij heeft aan dat het niet het goede emailaccount is, terwijl ik wel via dat account mijn emails van kpn binnen krijg.

Reputatie 5
Badge +11
Hallo ChantalDoeland,

Het is frustrerend dat het niet lukt. Kan het zijn dat je probeert in te loggen met een zogenoemd e-mailalias? Ik wil je gebruikersnaam graag voor je achterhalen. Wil je me je contractnaam, postcode en huisnummer in een privébericht sturen?

Met vriendelijke groet,

Raul.

HI KPN,

Ik kan ook niet inloggen in mijn KPN. Ik kan wel mijn wachtwoord resetten en ik ontvang ook de bevestiging dat mijn ww is gewijzigd. 

Hierna proberen in te loggen dit lukt keer op keer niet. Via een andere browser/app ik krijg steeds de melding 

Er ging iets mis...

De gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet bekend. Probeer het nogmaals.

Waar ligt dit aan kunnen jullie dit in orde maken. Dus zelf testen of jullie kunnen inloggen op mijn account en mij graag via een PM een wachtwoord versturen. Ik wil graag mijn abonnement gegevens inzien.  Lukt dit niet gelijk kunnen jullie dan mijn einddatum van mijn abonnement van interactieve tv en internet via een PM aan mij verzenden.

Bedankt voor de moeite

 

GR Bastiaan 

Reputatie 7
Badge +3
Beste Bastiaan1234,

Voordat je privéberichten gaat beantwoorden die je eventueel ontvangt vraag ik je graag om te wachten met enige reactie tot een van onze Webcare Specialisten je een antwoord geeft in dit topic.

Wordt er eventueel contact opgenomen via een privébericht door een van de Webcare Specialisten zijn ze te herkennen aan het kroontje naast de titel.

Het een en ander om er voor te zorgen dat je gegevens alleen kenbaar worden bij onze medewerkers.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reputatie 7
Badge +21
Hallo bastiaan1234,

Vervelende situatie! Zou je me je postcode, huisnummer, en de naam van de contractant in een privébericht kunnen sturen? Dan help ik je verder!

Met vriendelijke groet,
Koen

Verstuurd

Reputatie 7
Badge +21
Hallo bastiaan1234,

Bedankt! Ik je inmiddels een reactie op je privébericht gegeven.

Met vriendelijke groet,
Koen

Mijn inlog werkt ook niet
Ik heb werkelijk alles geprobeerd, maar elke keer moet ik opnieuw mijn mobiel nr koppelen terwijl elke keer er staat dat het succesvol is...

Dit duurt al ongeveer een jaar.....echt alle browsers geprobeerd die er zijn, en links, nieuwe accounts, formulier ingevuld en verzonden...men werkt er hard aan was laatste bericht. Pfff...ik wil gewoon mn data verbruik kunnen zien in mykpn...
Reputatie 5
Badge +6
Beste Arupam, 

Zou je eens willen inloggen in MijnKPN? Je krijgt dan in jouw geval waarschijnlijk de melding dat je het nummer opnieuw moet koppelen. Wanneer je het inlogscherm ziet met de melding om de aansluiting opnieuw te koppelen zie je als het goed is linksboven ook een linkje "MijnKPN". Zou je in plaats van het nummer opnieuw te koppelen direct op "Mijnkpn" willen klikken?

Helaas geeft ook dat niet het gewenste effect...

Reageer