Beantwoord

Webmail

  • 30 January 2020
  • 5 reacties
  • 158 keer bekeken

Ik werk regelmatig met webmail. Een poosje geleden kreeg ik de melding dat maximum aantal geblokkeerde afzenders was bereikt. Toen heb ik getracht alle afzenders die hier in stonden te verwijderen.

Nu kan ik geen nieuwe afzenders meer toevoegen, de optie toevoegen staat er niet meer bij. Wat kan ik hier aan doen? Hoe kan dit opgelost worden?

Henk

icon

Beste antwoord door RBxx 31 January 2020, 13:46

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Henk-45 Om de lijst van geblokkeerde afzenders te beheren ga je naar de instellingen (⚙️), kies voor “E-mail”, vervolgens “Geblokkeerde afzenders”. Dat is de (enige) plaats waar dat kan. Via zoeken en “verwijder geselecteerde” kan je de lijst schonen.

Beste Ruud,

Bedankt voor je antwoord, maar dat is niet de vraag. Ik zie geen afzenders meer. Nu kan ik echter geen NIEUW meer TOEVOEGEN. De knop 'toevoegen’ is er niet meer.

Hoe krijg ik die terug???

Henk

Reputatie 7
Badge +21

Het toevoegen aan de lijst staat daar niet. Dat gaat in het e-mail deel. Selecteer het betreffende mailtje (aanvinken) en dan via de drie horizontale streepjes (“hamburger menu”) kies je “Blokkeer afzender”.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Henk-45 , heb je de optie Blokkeer afzender gevonden?

 

Bedankt. Ik vindt deze veel lastiger als in de oude omgeving. Toen kon ik ze gewoon toevoegen, ook als ze alleen maar op mijn computer stonden. Nu moet ik ze via webmail kunnen benaderen. Wat mij betreft is het een achteruitgang.

Discussie gesloten.

Reageer