Beantwoord

Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken

  • 5 mei 2019
  • 5 reacties
  • 104 keer bekeken

Badge
Even een extra HD TV decoder via MijnKPN aanvragen zit er niet in.

Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.
Probeer het later nog eens of neem contact op met de klantenservice via nummer 0800-0402 (24/7 gratis bereikbaar).

Ik wil een extra HD TV Decoder aanvragen naast de twee die ik al gratis heb (onderdeel van mijn abbo), maar krijg deze foutmelding steeds.
icon

Beste antwoord door Marcia_ 5 mei 2019, 19:15

Hallo @lammertsm, welkom terug! Het klopt dat je deze foutmelding krijgt! Althans: dat klopt natuurlijk niet, maar het is bij ons bekend en we gaan dit gelukkig oplossen. Ik kan een extra HD ontvanger aanvragen voor je. Je bent ermee bekend dat dit 5 euro per maand gaat kosten? En de ontvanger kan gewoon naar het bij ons bekende adres?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hallo @lammertsm, welkom terug! Het klopt dat je deze foutmelding krijgt! Althans: dat klopt natuurlijk niet, maar het is bij ons bekend en we gaan dit gelukkig oplossen. Ik kan een extra HD ontvanger aanvragen voor je. Je bent ermee bekend dat dit 5 euro per maand gaat kosten? En de ontvanger kan gewoon naar het bij ons bekende adres?
Badge
Hallo, Ja de extra (3e voor ons gezin) kan naar het bekende adres en ik ben er mee bekend dat dit 5 euro extra in de maand kost.

Met vriendelijke groet
Reputatie 7
Badge +27
Top! Dan is 'ie bij dezen besteld. Je ontvangt hem binnen een week! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, weet je me te vinden.
Badge
Decoder vandaag ontvangen. Top!
Bedankt
Reputatie 7
Badge +27
Top! Jij ook bedankt dat je het even liet weten en wellicht tot ziens op het forum!

Reageer