Beantwoord

"Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken."

  • 23 July 2019
  • 1 reactie
  • 186 keer bekeken

Hallo!

Een klein tijdje geleden ben ik mijn telefoon kwijt geraakt tezamen met de simkaart. Er is mij verteld dat ik, ondanks mijn simpele prepaid, het nummer kon hergebruiken op de telefoon die binnenkort word thuisbezorgd. Een geruststelling! Via 'prepaid vervangende SIM-kaart aanvragen' zou het allemaal moeten lukken, maar ik krijg continu de melding 'Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.' Een dag later nog eens geprobeerd, maar ik krijg diezelfde melding.

Heb ik iets verkeerd gedaan of kan ik er iets aan doen?

Side note: ik heb bijvoorbeeld alleen de PUK-code ingevoerd. Er stond óf SIM óf PUK, en aangezien ik het SIM-kaartnummer niet kon terug vinden, heb ik het daar bij gelaten. Heeft dit misschien invloed?

Ik hoor het graag!

Groetjes, Demi
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 25 July 2019, 18:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, Demi! Je hebt niets verkeerd gedaan, het probleem zit aan onze kant. We hebben hier van de week wat meer meldingen van gezien. We hebben het doorgegeven, In de tussentijd kun je in de KPN winkel een vervangende simkaart halen. Dan heb je hem ook gelijk.