Beantwoord

Wel incasso, geen factuur

  • 19 September 2019
  • 3 reacties
  • 165 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
Ik zag dat er een bedrag is geïncasseerd maar heb nooit een factuur ontvangen. Waar is mijn mail gebleven?
icon

Beste antwoord door Anonymous 19 September 2019, 09:20

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo @Jyd , het is blijkbaar een nieuwe politiek van KPN om géén e-mails meer te versturen met een factuur als bijlage.
Als het goed is kun je de factuur terugvinden in MijnKPN.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Jyd. Wat vreemd dat je geen factuur hebt ontvangen. Je kan de factuur terugvinden in MijnKPN, zoals Jan-D al aangeeft. Als je wilt dat ik de factuur alsnog naar jou verstuurd, laat dat even je gegevens achter op het KPN Forum profiel. Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
@Jyd Ik zie dat je je gegevens nog niet hebt aangevuld op het KPN Forum profiel, dus ik ga er vanuit dat je de facturen inmiddels hebt gevonden in MijnKPN. Als je mijn hulp toch wel nodig hebt, dan lees ik het graag!

Reageer