Beantwoord

Wijzigen e-mailadres facturen

  • 15 September 2020
  • 10 reacties
  • 162 keer bekeken

Badge

Ik ontvang mijn fakturen op mijn oude emailadres van Ziggo. Ik ben nu overgestapt van Ziggo naar KPN en wil de factuur op mijn nieuwe emailadres ontvangen omdat het emailadres van Ziggo binnenkort ophoudt te bestaan. Ik heb dat via de chat al eens doorgegeven, c.a. twee maanden geleden, en de medewerkster heeft mij bevestigd dat dit is gewijzigd. Nu krijg ik vanaag toch weer de faktuur op mijn Ziggo emailadres binnen. Hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat dit nu wel gewijzigd wordt????

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 21 September 2020, 10:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @Rene Koevoets. Zou je jouw profiel willen invullen en mij een seintje willen geven. Dan ga ik er voor zorgen dat jij jouw factuur op het nieuwe e-mailadres gaat ontvangen.

Badge

Hallo Jeroen,

Ik heb mijn profiel voor zover mogelijk ingevuld. Facturen van KPN voor Internet, TV en Mobiel wil ik graag ontvangen op ****@gmail.com

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Reputatie 7
Badge +19

Gegevens zijn nu nogmaals voor je aangepast. De komende factuur van KPN en de daaropvolgende zullen naar jouw gmail adres gaan.

Die van mij graag wijzigen naar xxxx@xxxx.nl

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @AnnekeHans. Zou je jouw profiel willen invullen, dan kan ik daarna het e-mailadres aanpassen. 

Badge

Ik ontvang mijn fakturen op mijn oude emailadres van Ziggo. Ik ben nu overgestapt van Ziggo naar KPN en wil de factuur op mijn nieuwe emailadres ontvangen omdat het emailadres van Ziggo binnenkort ophoudt te bestaan. Ik heb dat via de chat al eens doorgegeven, c.a. twee maanden geleden, en de medewerkster heeft mij bevestigd dat dit is gewijzigd. Nu krijg ik vanaag toch weer de faktuur op mijn Ziggo emailadres binnen. Hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat dit nu wel gewijzigd wordt????

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Voor mijn is dit hetzelfde probleem hoe kan ik dit oplossen.

Tonnie Verheijden

Reputatie 7
Badge +19

Ik kan je helpen @Tonnie74. Als jij jouw profiel invult en even bij Persoonlijke opmerking het juiste e-mailadres invult, ga ik voor je aan de slag. 

Badge

Alvast bedankt, 

Tonnie

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb het e-mailadres voor je gewijzigd @Tonnie74. 

Badge

Dank je wel.

Gr.Tonnie