Beantwoord

wijzigen e-mailadres facturen

  • 17 December 2020
  • 6 reacties
  • 117 keer bekeken

Badge

Hallo,

Wat een gezoek om een wijziging door te kunnen geven.

Het email adres in mijn KPN van mijn moeder staat op het juiste e-mail adres en de facturen komen nog steeds op het oude e-mail adres.

Ik zou dit graag willen wijzigen.

Groeten, Carla

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 14 January 2021, 19:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Carla65, welkom op ons forum en bedankt voor je bericht!

Wat vervelend dat het nog steeds niet goed gaat met het ontvangen van de facturen terwijl je een wijziging hebt doorgegeven. Het kan uiterlijk twee factuurperiodes duren voor je een dergelijke wijziging terugziet. Maar vaak gaat dit wel sneller. Ik kan voor je controleren of het e-mailadres goed in ons systeem staat. Ik wil je daarvoor vragen je forumprofiel aan te vullen met de volgende gegevens van jouw moeder: 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en e-mailadres. Het mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?

Badge

Goedemorgen,

Ik heb de gevraagde gegevens in het profiel bij persoonlijke opmerkingen gezet. 

Ik zou graag zien dat alle correspondentie, facturen, etc. gemaild wordt naar mij als bewindvoerder. dit is bij jullie bekend. 

Voor vragen kunt u mij altijd mailen of bellen.

Met vriendelijke groet,

Carla Adriaansen

Reputatie 7
Badge +17

Ik stuur je een privébericht omdat ik nog enkele vragen voor je heb.

Badge

Ik heb het klantnr in mijn profiel gewijzigd. Deze is destijds gewijzigd omdat het contract van mijn moeder op mijn naam staat.

Reputatie 7
Badge +17

Als het goed is, is het e-mailadres nu gewijzigd. Het kan één of twee facturen voor de wijziging is doorgevoerd en jij dit dus ook merkt. Maar in het systeem staat het nu goed.

Badge

Bedankt voor de moeite! Ik wacht 2 facturen af.

M vr gr, Carla