Beantwoord

Wijzigen e-mailadres voor factuur

  • 15 June 2020
  • 1 reactie
  • 251 keer bekeken

Ik heb voor mijn ouders een KPN internet/TV/bellen abo afgesloten en hier tijdelijk mijn eigen e-mailadres voor gebruikt. Nu heb ik het KPN-ID gewijzigd naar hun eigen emailadres maar de factuur en overige correspondentie komt nog steeds bij mij binnen. Hoe zorg ik ervoor dat zij dit binnen gaan krijgen op hun eigen emailadres? Binnen hun eigen “Mijn KPN omgeving” kan ik dit nergens aanpassen.

 

met vr gr

Rene van ‘t Hoff

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 23 June 2020, 09:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @wijzigen emailadres, welkom op het forum! In de basis hoort, als je het mailadres van het KPN ID wijzigt, ook het correspondentieadres te veranderen. Kan wel zijn dat al ingeplande correspondentie nog een keer naar het oude adres wordt gestuurd. Als dit nu nog steeds gebeurd, vul dan alsjeblieft je forumprofiel in met de gegevens van je ouders (mag in de specifieke velden of in ‘persoonlijke opmerking’) en het mailadres dat het moet zijn. Laat even weten als je dit gedaan hebt, dan kijk ik het hier even na en pas aan waar nodig.